Οι καταπληκτικές δημιουργίες Que Sera δίνουν χρώμα και στυλ στις ημέρες μου

Κορίτσια μου. Το έχετε καταλάβει νομίζω όλες πως ο καιρό είναι πολύ ζεστός και ζηλεύω όλες εσάς που ετοιμάζεστε να πάτε διακοπές σε κάποιο νησί. Εγώ δυστυχώς, φέτος έχω μείνει στα τρία μπάνια αλλά δεν γκρινιάζω καθώς έχω εσάς που μου ομορφαίνετε τον κόσμο. Και καθώς έχουμε αναπτύξει όλη αυτή την υπέροχη σχέση μαζί, αποφάσισα να σας συστήσω την πιο πιο αγαπημένη μου εταιρεία με χειροποίητες τσάντες και κοσμήματα. Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε καμία άλλη από την εταιρεία Que Sera.


H αλήθεια είναι πως την εταιρεία αυτή την γνώρισα πριν από ενάμιση χρόνο με τις καταπληκτικές τσάντες από φελό και θυμάμαι έμπαινα στην σελίδα τους και τις χάζευα όλες. Ώσπου τελικά απέκτησα και την δική μου και θυμάμαι πως δεν την αποχωριζόμουν με τίποτα. Και καθόλου τυχαία, καθώς νομίζω πως με τις χειροποίητες δημιουργίες από Que Sera η κάθε γυναίκα μπορεί να ζήσει το δικό της παραμύθι. Ώσπου, μία μέρα φέτος ανακάλυψα και τα μοναδικά κοσμήματα από Que Sera που μπορώ να πω πως με άφησαν με το στόμα ανοιχτό. Εντυπωσιακά κοσμήματα, κάποια από φελό και κάποια όχι, ήρθαν για να δώσουν στην ντουλάπα μου τον τροπικό και boho αέρα που της έλλειπε. Και ας μην γελιόμαστε, όλες οι γυναίκες θέλουμε να έχουμε ένα αξεσουάρ που θα μπορούμε να το φορέσουμε με το τζιν σορτσάκι ή με το μακρύ μας φόρεμα και να κλέψει τις εντυπώσεις. Για μένα όλα αυτά μου τα προσφέρει η εταιρεία Que Sera.


Όπως θα διαπιστώσετε και εσείς στις φωτογραφίες που συνοδεύουν το ποστ μου, δεν αποχωρίζομαι με τίποτα τους χρυσούς ανανάδες μου και φυσικά το μπρελόκ που γράφει φτου δεν λείπει με τίποτα από τα κλειδιά μου. Όσο για το βραχιόλι μου από φελό, έχει κλέψει τις καλύτερες εντυπώσεις και ανυπομονώ να πάρω άλλο ένα για να τα φοράω μαζί. Για εμένα η εταιρεία Que Sera δίνει χαρακτήρα και διάσταση στην κάθε μου εμφάνιση και χαίρομαι να βλέπω δημιουργούς που τολμάνε και κάνουν την διαφορά.


Αν λοιπόν, ψάχνετε και εσείς κάποια δημιουργία που θα κλέψει την καρδιά σας, αλλά και θα σας κάνει να φαίνεστε άκρως ελκυστική και γοητεύσιμη στα μάτια των άλλων οι δημιουργίες από Que Sera είναι η μόνη σας επιλογή.



Μπορείτε λοιπόν, να εντυπωσιαστείτε και να θαυμάσετε με τις ώρες τα κοσμήματα και τις τσάντες αυτές τόσο στην σελίδα της εταιρείας στο facebook https://www.facebook.com/quesera.accessories/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/quesera.accessories/ και στο ηλεκτρονικό κατάστημα jamjar http://www.jamjar.gr/store/QueSera. Kαι να θυμάστε πως ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti