Tο καλοκαίρι θα το κουβαλάω μέσα μου με τις υπέροχες δερμάτινες δημιουργίες από το Colibri Leather Nafplio

Αγαπημένες μου φίλες, σαν να μου λείψατε πολύ και σήμερα είμαι εδώ με ένα ποστ μου μυρίζει καλοκαίρι. Όσες είστε σε κάποια ξαπλώστρα και απολαμβάνετε τον ήλιο και την θάλασσα να ξέρετε πως σας ζηλεύω πολύ. Για να μετριάσω λοιπόν, αυτή μου την επιθυμία για το καλοκαίρι αποφάσισα να σας μιλήσω για τις δημιουργίες του κύριου Δρούγκα Νικόλαου, που είναι ο κάτοχος του Colibri Leather Nafplio. Ο Νίκος, είναι ο κατάλληλος άνθρωπος, για όλους εμάς που θέλουμε να αποτυπώσουμε το καλοκαίρι μας σε ένα αντικείμενο. Από μικρό παιδί, το γοήτευε το δέρμα και έτσι αποφάσισε να ασχοληθεί μαζί του σαν χόμπυ.


Η ιδέα του ξεκίνησε το 2015 και μετά από πολλές δοκιμές, αγάπη και μεράκι την υλοποίησε το 2016. Μάλιστα, ο ίδιος ισχυρίζεται πως δεν είναι ποτέ αργά στο να ξεκινήσεις και να ασχοληθείς με αυτό που αγαπάς και να κυνηγήσεις το όνειρό σου. Γνωρίζοντάς τον μέσα από τις λίγες γραμμές που μου έγραψε για το σημερινό κείμενο, διακρίνω μία φυσιογνωμία ευγενική και ευαίσθητη ενός ανθρώπου που βρήκε τον εαυτό του μέσα από αυτό που κάνει και αυτός είναι ο πρώτος και κύριος παράγοντας που είμαι 100% σίγουρη πως το κάνει καλά. Και έπειτα, αντίκρισα τις δημιουργίες του που βλέποντάς τες σε γεμίζουν συναισθήματα και έντονες μνήμες. Βέβαια, σε αυτό συντελεί για εμένα και το γεγονός πως προμηθεύεται δέρμα από βυρσοδεψεία της Κρήτης και έπειτα το μεταμορφώνει σε όμορφα αντικείμενα.


Μερικά από τα προϊόντα που φτιάχνει είναι: τσάντες, μπρελόκ, λουράκια και ταυτότητες για κατοικίδια, σκουλαρίκια, βραχιόλια, θήκες για κινητά και tablet, στοιχεία για κοσμήματα και πολλά άλλα. Αν λοιπόν, θέλετε να κάνετε ένα δώρο στα αγαπημένα σας πρόσωπα ή να χαράξετε κάποια σημαντική επέτειο σε όποιο αντικείμενο από δέρμα εσείς επιθυμείτε ο Νίκος και το Colibri Leather Nafplio, είναι το άτομο και το μέρος που ψάχνετε. Μέσα από αυτό το κείμενο, πέρα από το να σας μιλήσω για την εκπληκτική δουλειά αυτού του ανθρώπου θέλω να σας περάσω και κάτι πιο βαθύ που μου έμαθε ο Νίκος. Πως αν ένας άνθρωπος, έχει μεράκι, αγάπη και διάθεση να προσφέρει το αποτέλεσμα θα είναι κάτι περισσότερο από εκπληκτικό.


Τις μοναδικές δημιουργίες του Nίκου μπορείτε να τις βρείτε στη σελίδα του στο facebook https://www.facebook.com/ColibriLeatherNafplio/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/colibrileathernafplio/?hl=el και στο jamjar http://www.jamjar.gr/products?q=colibri+leather+nafplio. Δημιουργίες 100% χειροποίητες και φτιαγμένες 100% με αγάπη, όπως μου ομολόγησε και ο ίδιος και τον ευχαριστούμε πολύ για αυτό!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti