Tι δεν αποχωρίζομαι στο νεσεσέρ των διακοπών μου

Αγαπημένες μου φίλες ξέρω πως πολλές από εσάς ετοιμάζεστε να πάτε διακοπές ή να κάνετε κάποιες μονοήμερες εξορμήσεις και δεν ξέρετε τι προϊόντα να πρωτοπάρετε μαζί σας. Έτσι λοιπόν, το unicorn tears είναι εδώ για να σας δώσει ιδέες αλλά και για να σας υπενθυμίσει ποια προϊόντα δεν πρέπει να λείπουν με τίποτα από το νεσεσέρ των διακοπών σας. Τα δικά μου προϊόντα αντηλιακής προστασίας είναι όλα από την εταιρεία Bioselect που εμπιστεύομαι εδώ και πολύ καιρό και με έχουν βγάλει πολλές φορές από τη δύσκολη θέση.


To πρώτο αντηλιακό που βάζω στο νεσεσεράκι μου είναι το αντηλιακό γαλάκτωμα για πρόσωπο και σώμα με 30 δείκτη προστασίας. Το δικό μου έτυχε να είναι με 15 δείκτη, αλλά τώρα που ο ήλιος καίει συνιστώ σε όλες τις μανούλες και μη να προτιμούν τα αντηλιακά με 50 δείκτη προστασίας. Αυτό το προϊόν το αγαπώ γιατί είναι πολυχρηστικό και μπορώ πέρα από το σώμα μου να το χρησιμοποιήσω και στο πρόσωπο. Το προϊόν αυτό περιέχει Dictamelia, έλαια αβοκάντο και χυμό αλόης, συστατικά που προσφέρουν καταπραυντική και απαλυντική δράση. Έπειτα, δεν ξεχνώ να πάρω μαζί μου την κρέμα ημέρας μου με 10 δείκτη προστασίας που τη χρησιμοποιώ, ακόμη και στην παραλία όταν αισθάνομαι την επιδερμίδα μου να έχει αφυδατωθεί και ταλαιπωρηθεί από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες του ήλιου. Συνήθως, τα προηγούμενα χρόνια χρησιμοποιούσα και κάποιο λάδι σώματος, βέβαια η αλήθεια είναι πως τα είχα σταματήσει καθώς δεν είχα βρει κάποιο με δείκτη προστασίας. Τελικά, ανακάλυψα αυτό που είναι κατάλληλο για μαύρισμα και με 15 δείκτη προστασίας. Βέβαια, μετά από ένα κάψιμο που με ταλαιπώρησε μετά από το πρώτο μου μπάνιο το πρώτο και βασικό πλέον προϊόν που βάζω με κλειστά μάτια στο νεσεσέρ των διακοπών μου είναι το ενυδατικό gel με αλόη, dictamelia και καλέντουλα. Είναι ένα προϊόν διαμάντι ιδανικό για ερεθισμένη επιδερμίδα για πρόσωπο και σώμα.


Όπως σας ανέφερα όμως, για εμένα η ενυδάτωση είναι το παν και έτσι από το τσαντάκι των διακοπών μου δεν λείπει το lip balm με βανίλια και μπισκότο που μυρίζει εκπληκτικά και ενυδατώνει υπέροχα τα χείλη μου. Μετά το μπάνιο μου, χρησιμοποιώ το βούτυρο ενυδάτωσης σώματος, το οποίο θρέφει και αναζωογονεί την επιδερμίδα μου μετά την υπερέκθεση στον ήλιο. Τα προιόντα της Bioselect, είναι οργανικά, vegan και δεν κάνουν πειράματα στα ζώα. Όλες οι πρώτες ύλες των προϊόντων, είναι βιοδιασπώμενες για να μην επιβαρύνουν το περιβάλλον.


Tα προϊόντα της Bioselect μπορείτε να τα βρείτε στη σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/bioselect.gr/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/bioselect.official/ και στη σελίδα τους https://www.bioselect.gr/about/our-products/?lang=el.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti