To aouts_clothing εκτός από τις εμφανίσεις φροντίζει και για το χαμόγελό μου!

Aγαπημένες μου φίλες! Σήμερα ξύπνησα με διάθεση για να σας μιλήσω για το αγαπημένο μου κατάστημα που μου αρέσει να ψωνίζω τα ρούχα μου για το καλοκαίρι. Φυσικά, αναφέρομαι στο aouts_clothing που με τα ρούχα του, με κάνει να αισθάνομαι άνετα και το πιο σημαντικό ο εαυτός μου φορώντας τα. Μάλιστα, δεν σας κρύβω πως είμαι από τους ανθρώπους που δίνω πολύ μεγάλη έμφαση στα ρούχα μου, δηλαδή τα επιλέγω ανάλογα με την διάθεσή μου ή το μέρος που έχω να επισκεφτώ και πάντα μα πάντα το aouts_clothing με βγάζει ασπροπρόσωπη!


Βέβαια, αυτό δεν συμβαίνει τυχαία καθώς είναι ένα κατάστημα που λειτουργεί εδώ και δεκαεφτά ολόκληρα χρόνια στον χώρο της λιανικής πώλησης και έχει εφτά διαφορετικές ελληνικές εταιρείες. Βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας και έχει σταθερούς πελάτες που το εμπιστεύονται και δεν μπορούν να του αντισταθούν. Βέβαια, και εγώ που δεν είμαι από την Αθήνα βρίσκω στο aouts_clothing αυτή την ζεστασιά και τα χαμόγελα που θέλω να έχουν όλοι γύρω μου, οπότε επιλέγω τα κομμάτια που θέλω είτε μέσω facebook είτε μέσω instagram και σε πολύ λίγες μέρες βρίσκονται έξω από την πόρτα μου!


Αυτό που αγαπώ περισσότερο σ' αυτό το μαγαζί είναι πως είναι τόσο φωτεινό όσο και η χαρά των ανθρώπων που το στελεχώνουν. Μάλιστα, η κοπέλα που το έχει πιστεύει πως ο καθρέφτης μας λέει πάντα την αλήθεια και κάπως έτσι φεύγοντας καταλήγουμε να πάρουμε και το μισό μαγαζί μαζί μας!
Είναι ένα μαγαζί που δεν απευθύνεται σε συγκεκριμένες ηλικίες, καθώς περιέχει μεγάλη ποικιλία προϊόντων που καλύπτουν όλα τα γούστα και όλες τις γυναίκες. Λατρεύω να μπαίνω μέσα και να κοιτάω με τις ώρες τις διαφορετικές τάσεις και προτάσεις του aouts_clothing! Και πάντα είναι εκεί κάποιος πρόθυμος να με βοηθήσει και να με καθοδηγήσει στο τι μου πάει ή στο τι θα πηγαίνει στην φίλη μου, καθώς από το aouts_clothing παίρνω και τα περισσότερα δώρα.



Η φετινή μου γλυκιά εμμονή, που απέκτησα από αυτό το μαγαζί είναι ένα μπλε καφτάνι με καταπληκτικές λεπτομέρειες που πραγματικά δεν αποχωρίζομαι με τίποτα! Το φοράω από το πρωί στην παραλία, μέχρι αργά το βράδυ με την πλατφόρμα μου και έχω λάβει τόσα κολακευτικά σχόλια. Μάλιστα, η μαμά μου το αποκαλεί το μυκονιάτικο καφτάνι και είμαι τόσο περήφανη και χαρούμενη κάθε φορά που το ακούω. Και ίσως είναι και αυτός ο λόγος που επιλέγω το @aouts_clothing για όλες μου τις εμφανίσεις, καθώς με κάνει με τα ρούχα του να αισθάνομαι αυτοπεποίθηση και να ξεχειλίζω από χαρά!


Το κατάστημα aouts_clothing μπορείτε να το βρείτε είτε στο φυσικό τους κατάστημα Αιόλου 29, στην Αθήνα αλλά και στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/pg/aoutsclothing/about/?ref=page_internal και στο instagram https://www.instagram.com/aouts_clothing/ ! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να αγαπάτε τον εαυτό σας και να του προσφέρετε όσα έχει ανάγκη!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti