Πως πετυχαίνω το ηλιοκαμμένο λουκ στην εμφάνισή μου με τα προϊόντα της wet n wild!

Αγαπημένες μου φίλες, το σημερινό ποστ το γράφω για να σας αποδείξω πως δεν χρειάζεται να αγχωνόμαστε για το πως θα χωρέσουμε όλο το νεσεσέρ μας στο νεσεσέρ των διακοπών μας, αλλά το πως με συγκεκριμένα προϊόντα της αγαπημένης μου εταιρείας wet n wild μπορούμε να έχουμε αψεγάδιαστη ηλιοκαμένη όψη. Πραγματικά, χωρίς αυτά δεν κάνω βήμα και όλες μου οι φίλες αναρωτιούνται πως δεν αργώ ποτέ στις εξόδους μου αλλά πάντοτε είμαι πολύ προσεγμένη!




Αρχικά, πιστεύω πως το καλοκαίρι είναι υπέροχο να μην αγχωνόμαστε πολύ με την εμφάνισή μας και να εμπιστευόμαστε εκείνες τις εταιρείες και τα καλλυντικά που πολύ εύκολα μας βγάζουν από την δύσκολη θέση! Έτσι λοιπόν, πραγματικά χαίρομαι με αυτές τις εταιρείες που βγάζουν προϊόντα που μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε με πολλούς και διάφορους τρόπους, αλλά μπορεί να τα χρησιμοποιήσει και η κάθε γυναίκα χωρίς να είναι επαγγελματίας make up artist! Όταν λοιπόν, πέρσι εμπιστεύτηκα μία ειδικό για να μου κάνει το μακιγιάζ της ορκωμοσίας προσπαθούσα ν' απορροφήσω και την κάθε της μικρή συμβουλή για μία ηλιοκαμένη εμφάνιση χωρίς κόπο.


Το πρώτο λοιπόν μυστικό της ήταν η megaglo contouring palette. Πρόκειται λοιπόν, για μία παλέτα της wet n wild που περιέχει δύο πούδρες. Η μία μας βοηθάει για τα κοψίματα και η άλλη για να δώσουμε φως στο υπόλοιπο πρόσωπο. Εγώ λοιπόν αυτά τα δύο προϊόντα, είναι αυτά που χρησιμοποιώ αποκλειστικά στο summer look μου! Μάλιστα, για να κάνω πολύ εύκολες τις φωτοσκιάσεις μου σχηματίζω ένα νοητό τριάρι κατά μήκος του προσώπου μου και από τις δύο πλευρές και έπειτα το σβήνω με ένα πινέλο. Το αποτέλεσμα είναι μαγευτικό και το έχω μέσα σε λίγα λεπτά!


Βέβαια, μπρονζέ look χωρίς λάμψεις δεν γίνεται! Έτσι, πρόσφατα απέκτεισα την megaglo highlighting powder, που είναι μία πούδρα σε ένα καταπληκτικό ροζ χρυσό χρώμα που πηγαίνει απόλυτα σε όλες τις γυναίκες και σε όλες τις επιδερμίδες. Πραγματικά, ακουμπάω ελάχιστα το πινελάκι μου σε αυτή την πούδρα και το αποτέλεσμα γίνεται επαγγελματικό!


Και φυσικά δεν νοείται ολοκληρωμένο μακιγιάζ χωρίς μάσκαρα και κάποιο κραγιόν. Το ομολογώ πως έχω μανία με τις μάσκαρα και πάντα θα αναζητώ αυτή που θα τα κάνει όλα και θα συμφέρει! Παρ' όλο όμως που είμαι τόσο απαιτητική πελάτισσα, η wet n wild μου δίνει και εδώ την λύση με την Lash Renegade mascara. Είναι κατάμαυρη και δίνει στις βλεφαρίδες μου με μία κιόλας στρώση το εφέ της ψεύτικης βλεφαρίδας Τέλος, όσον αφορά τα χείλη η αγαπημένη μου επιλογή είναι τα mega cushion soft matte lip cream που είναι ματ κραγιόν που διευκολύνει την εφαρμογή τους, το σφουγγαράκι που έχουν σαν απλικατέρ. Αυτή η απόχρωση που επιλέγω εγώ πιο συχνά για όλες τις εμφανίσεις μου είναι η φουξ, 102Α Doll So Hard.


Βέβαια, δεν θα σας άφηνα χωρίς καμία πρόταση για τα νύχια. Το τελευταίο λανσάρισμα της wet n wild είναι τα ημιμόνιμα βερνίκια χωρίς φουρνάκι. Εγώ έχω μία nude απόχρωση γιατί πιστεύω πως κάνει την απόλυτη αντίθεση με την μαυρισμένη επιδερμίδα μου! Βέβαια, αυτό που λατρεύω πιο πολύ στην εταιρεία wet n wild είναι πως είναι vegan και δεν κάνει πειράματα στα ζώα.
Οπότε αν μπορούμε να είμαστε όμορφες, αλλά και να κάνουμε καλό στον πλανήτη που ζούμε είμαστε διπλά χαρούμενες! Τα προϊόντα της wet n wild μπορείτε να τα βρείτε στη σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/wetnwildcosmeticsGR/?fref=ts, στην σελίδα Skouras Cosmetics https://www.facebook.com/SkourasCosmetics/?fref=ts, αλλά και στην σελίδα τους στο instagram https://www.instagram.com/wetnwildgreece/!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti