Όλες οι γυναίκες μπορούν να αισθάνονται δημιουργικές και δραστήριες με μία τσάντα BAGISM

Αγαπημένοι μου φίλοι, νομίζω πως έχετε καταλάβει ότι έχω μία αδυναμία στις χειροποίητες δημιουργίες, ιδιαίτερα όταν εκείνες είναι πρωτοποριακές και μπορούν πολύ εύκολα να ανανεώσουν την διάθεση και το ντύσιμό μου. Έτσι λοιπόν, ανακάλυψα τις τσάντες BAGISM που από την πρώτη στιγμή που τις είδα τις ερωτεύτηκα! Δεν γινόταν, οπότε να μην μοιραστώ αυτές τις μοναδικές δημιουργίες μαζί σας!


Η BAGISM σχεδιάζει και κατασκευάζει γυναικείες τσάντες. Η θρυλική τσάντα <<Σουφραζέτα>> είναι μοναδική και πρωτότυπη στον σχεδιασμό της. Οι τσάντες αυτές απευθύνονται στην γυναίκα που είναι κομψή και δραστήρια και ευαισθητοποιημένη στα καυτά ζητήματα της εποχής, την προστασία του περιβάλλοντος και τις ηθικές και δίκαιες διαδικασίες σε όλη την γραμμή παραγωγής. Αυτό που μου κίνησε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον, για αυτές τις μοναδικές και πανέμορφες τσάντες, είναι πως σχεδιάζονται και κατασκευάζονται στην Ελλάδα από μικρά συνεργεία. Όλα τα υλικά είναι οικολογικά, ανακυκλώσιμα ή ανακυκλωμένα, από φυσικές ύλες, οργανικό βαμβάκι, οργανικό μπαμπού και χωρίς χημικές ουσίες ή επεξεργασία.


Εγώ είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που έχω αποκτήσει την δική μου BAGISM, καθώς θεωρώ πως αυτές οι δημιουργίες είναι ένα στολίδι για την κάθε γυναίκα. Η εταιρεία BAGISM έχει μοναδικά σχέδια και μπορείτε να βρείτε αυτή την τσάντα που καλύπτει την δική σας προσωπικότητα και τις δικές σας ανάγκες. Τρελαίνομαι, να φωτογραφίζω όπου βρεθώ και όπου σταθώ την δική μου τσάντα και πολύ πολύ σύντομα θέλω να αποκτήσω και μία νέα δημιουργία. Τις φοράω από το πρωί μέχρι το βράδυ, καθώς είναι πολύ ιδιαίτερες, και μεταμορφώνουν όλο μου το ντύσιμο!


Αν λοιπόν, ψάχνετε και εσείς μία τσάντα που εκτός από την εμφάνισή σας θα αλλάξει και την διάθεσή σας, οι τσάντες BAGISΜ είναι η απόλυτη επιλογή. 


Μπορείτε να τις βρείτε στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/BAGISM.all.in.a.bag/, στο instagram https://www.instagram.com/bagism_/?hl=el και στο ηλεκτρονικό κατάστημα jamjar http://www.jamjar.gr/products?q=bagism. Και σας το λέω κορίτσια μου, πως δεν θα ξέρετε ποια να πρωτοδιαλλέξετε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti