Όλοι οι λόγοι και τα προϊόντα που με βοήθησαν να βάλω την γυμναστική στην καθημερινότητά μου!

Κορίτσια μου, αυτό το κείμενο είναι λίγο διαφορετικό από τα υπόλοιπα, καθώς το τελευταίο διάστημα έχω ξεκινήσει εντατικό περπάτημα και θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας! Γενικά, δεν είμαι από τους ανθρώπους που τρελαίνονται να κάνουν γυμναστική και γκρινιάζω πάρα πολύ όταν μου το προτείνει ο άλλος. Το τελευταίο διάστημα όμως, καθώς προσέχω και την διατροφή μου, γιατί έρχεται ο Σεπτέμβρης και θέλω να με βρει ανανεωμένη μέσα και έξω βρήκα κάποια τρικ που με βοηθούν να ξεκινάω πιο εύκολα την γυμναστική μου.




Αρχικά, να σας αναφέρω πως εδώ στην Δράμα έχουμε έναν πολύ ωραίο δρόμο, μέσα στα δέντρα και στην φύση που λέγεται περιφερειακός και είναι πραγματικά εκπληκτικό συναίσθημα το να γυμνάζεσαι και να βλέπεις όλο αυτό το μαγικό τοπίο! Συν τοις άλλοις ότι μπορείς να κάνεις καινούριες γνωριμίες και χαίρεσαι με το να βλέπεις ανθρώπους που αγαπούν τον εαυτό τους και τον φροντίζουν. Αν λοιπόν, δεν σου είναι ότι πιο ευχάριστο η γυμναστική πάρε τα ακουστικά σου, βάλε το αγαπημένο σου κομμάτι και ξεκίνα με ελαφρύ τρέξιμο! Δεν μπορείς να καταλάβεις τι συναισθήματα θα σε κατακλύζουν μετά!




Αφού τελειώσω λοιπόν με την γυμναστική μου και γυρίσω σπίτι, ακολουθεί ιεροτελεστεία με όλα εκείνα τα προϊόντα που με κάνουν να αισθάνομαι πιο όμορφα! Στο μπάνιο μου, χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου αφρόλουτρο της εταιρείας Natura Siberica Candy Floss, που με το καταπληκτικό του άρωμα με χαλαρώνει και με ηρεμεί απίστευτα. Επόμενο βήμα, είναι ένα καλό scrub σώματος και το δικό μου all time favourite, είναι από την εταιρεία Blue Scents το Body scrub με άρωμα ρόδι! Είναι ειλικρινά, ένα μαγικό προϊόν που εκτός από το να απομακρύνει τους ρύπους από την επιδερμίδα μου, νοιώθω να κάνει παράλληλα μία ελαφριά σύσφιξη, γεγονός που με κάνει να το θεωρώ αναντικατάστατο!


Μόλις βγω από τον μπάνιο, εφαρμόζω λίγο από το Bio oil, στα σημεία που νοιώθω πως το έχει ανάγκη η επιδερμίδα μου, καθώς είναι το απόλυτο προϊόν για ραγάδες και ουλές και στα πόδια εφαρμόζω την αγαπημένη μου κρέμα σώματος πάλι από την εταιρεία Blue Scents, με άρωμα γαρδένια που με ενυδατώνει όλο το βράδυ, με βοηθάει να έχω έναν υπέροχο ύπνο και τα σεντόνια μου μοσχομυρίζουν μέχρι το επόμενο πρωί! Τέλος, παίρνω το αγαπημένο μου βιβλίο και χαλαρώνω!




Αν λοιπόν κι εσείς δυσκολεύεστε να ξεκινήσετε κάτι σήμερα, μην το πολυσκέφτεστε όλα είναι μια απόφαση! Βρείτε τα πράγματα που θα σας κάνουν χαρούμενους, συνδυάστε τα με αυτήν σας την ασχολία και όλα θα πάνε περίφημα. Εξάλλου, μια ανηφόρα είναι η ζωή μας αλλά η θέα από εκεί πάνω είναι μαγευτική! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti