Μίλα μου για....μάσκες!!!

Κορίτσια μου, επέστρεψα κοντά σας με ένα ποστ που ήθελα τόσο πολύ να σας το κάνω! Και ναι τόσο μεγάλη είναι η χαρά μου. Ξέρετε και ξέρουμε όλοι, πως πλησιάζουν οι μέρες που θα ανοίξουν τα σχολεία και ένα στρες και αιώνιο άγχος θα κατακλύζει τις μέρες μας! Τι κάνω εγώ, όταν έχω προθεσμία στο μεταπτυχιακό μου και άλλες πολλές δουλειές να τρέχουν; Παίρνω μία ανάσα και χρησιμοποιώ τις πιο αγαπημένες μου μάσκες προσώπου! Ας μιλήσουμε λοιπόν για αυτές...


Θα ξεκινήσω πρώτα από τις μάσκες που ξεβγάζονται με νερό! Η πιο αγαπημένη μου μάσκα, που μπορείτε να την βρείτε στο eshop της εταιρείας glowbox, είναι η PURIFYING CHARCOAL MASK CONGESTED AND LIFELESS SKIN της εταιρείας QUICK FIX FACIALS. είναι η πιο αγαπημένη μου μάσκα για τον καθαρισμό της επιδερμίδας μου, απομακρύνει τους ρύπους και το σμήγμα και σίγουρα δεν την αλλάζω με καμία άλλη! Επόμενη και καινούρια μου ανακάλυψη, είναι η μάσκα της εταιρείας BIOTEN, που είναι για σύσφιξη και αυτό που με εντυπωσιάζει είναι πως είναι πολύ ελαφριά και ενυδατική η υφή της. Δεν σας κρύβω πως έμεινα τόσο ευχαριστημένη από αυτή την μάσκα, που ανυπομονώ να δοκιμάσω και άλλες από την ίδια σειρά! Τελευταία, από αυτή την σειρά μασκών που ξεβγάζονται, είναι η ενυδατική της εταιρείας NATURA SIBERICA, που περιέχει αλόη και μπαμπού, είναι σε μορφή gel και την εφαρμόζω τις ημέρες που νοιώθω πως η επιδερμίδα μου διψάει για ενυδάτωση.


Επόμενη κατηγορία και είναι και πάρα πολύ της μόδας είναι, οι sheet masks, που είναι μάσκες προσώπου που είναι με την μορφή χαρτιού, περιέχουν ορό προσώπου και μετά την χρήση σας τις πετάτε! Ομολογώ, πως είναι πολύ εύχρηστες για τις ημέρες εκείνες που βιάζεστε και θέλετε άμεση ενυδάτωση στο πρόσωπό σας. Οι δικές μου αγαπημένες είναι όλες από τα SEPHORA και κάποιες και από την εταιρεία too cool for school, όπου μπορείτε να βρείτε μία μεγάλη σειρά από μάσκες, ιδανική για να καλύψετε τις δικές σας ανάγκες του προσώπου σας!


Τελευταία κατηγορία από τις μάσκες που χρησιμοποιώ, είναι η μαύρη μάσκα με ενεργό άνθρακα, πανθενόλη και πρόπολη από την εταιρεία Ag pharm, που την βρίσκετε στα φαρμακεία. Η μάσκα αυτή, ξεκολλάει από το δέρμα, απομακρύνει τους ρύπους και τα νεκρά κύτταρα, το σμήγμα και καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα μου! Είναι ιδανική για λιπαρά δέρματα με τάσης ακμής, αλλά και για όλες εμάς που θέλουμε η επιδερμίδα μας να είναι καθαρή και ενυδατωμένη! Σας συστήνω λοιπόν, να την δοκιμάσετε και πραγματικά θα μείνετε άφωνες με το αποτέλεσμα.


Κορίτσια μου, αυτό ήταν το σημερινό κείμενο και ελπίζω να σας άρεσε. Περιμένω να μου γράψετε ποιες είναι οι δικές σας αγαπημένες μάσκες προσώπου και ποια θα μου προτείνατε να δοκιμάσω! Μέχρι το επόμενό μου ποστ, σας εύχομαι να χαμογελάτε πάντα και να φροντίζετε τον εαυτό σας!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti