Η εταιρεία BLUE SCENTS με έκανε να αγαπήσω την φροντίδα της επιδερμίδας μου

Κορίτσια μου όμορφα, όπως σας ανέφερα στο προηγούμενό μου ποστ επέστρεψα μετά από μία εβδομάδα διακοπών και πάλι το μόνο που σκέφτομαι είναι ο ήλιος και πανέμορφες γαλάζιες θάλασσες της χώρας μας. Ευελπιστώ, εσείς να περνάτε κάπως πιο όμορφα και να απολαμβάνετε αυτό το ποστ μου μαζί με τον καφέ σας ή ένα δροσερό τσάι. Βέβαια, με την επιστροφή μου με περίμενε ένα γενναιόδωρο πακέτο με τα προϊόντα της εταιρείας BLUE SCENTS, που όπως όλες γνωρίζετε είναι μία εταιρεία που αγαπώ και εμπιστεύομαι χρόνια τώρα.


Αρχικά, να σας αναφέρω πως η εταιρεία BLUE SCENTS είναι πολύ προσεγμένη και πραγματικά όλα τα προϊόντα της εκτός από υπέροχες συσκευασίες, έχουν και μοναδικά αρώματα. Όταν άνοιξα λοιπόν, το πακέτο μου έκαναν τα μάτια μου καρδούλες καθώς η εταιρεία BLUE SCENTS, φροντίζει την κάθε γυναίκα κάνοντάς την να αισθάνεται μοναδική. Το πρώτο προϊόν, που αντίκρισα ήταν το BODY SCRUΒ της εταιρείας που μυρίζει ρόδι και είναι εμπλουτισμένη με ελαιόλαδο και εκχύλισμα σταφυλιού. Οι λεπτοί κόκοι αμυγδάλου που περιέχει απομακρύνουν τα νεκρά κύτταρα του δέρματος, ενώ ο συνδυασμός των θρεπτικών συστατικών που περιέχει θρέφουν και ενυδατώνουν σε βάθος την επιδερμίδα. Είναι ένα προϊόν, που δεν θα σταματήσω να χρησιμοποιώ όλο το καλοκαίρι καθώς μυρίζει υπέροχα και κάνει να διαρκεί περισσότερο το μαύρισμα μου.


Έπειτα, θα περάσω σε δύο BODY LOTION της BLUE SCENTS που το ένα έχει άρωμα περγαμόντο και το άλλο night jasmine. Είναι και τα δύο ενυδατικά και αναζωογοννητικά γαλακτώματα σώματος, εμπλουτισμένα με ελαιόλαδο και εκχύλισμα σταφυλιού. Σας συστήνω να τα χρησιμοποιείται, όπως και εγώ μετά το μπάνιο σας και πέρα από την βαθιά ενυδάτωση το επόμενο πρωί τα σεντόνια σας θα συνεχίζουν να μοσχομυρίζουν!


Βέβαια, το προϊόν που είδα και με εξέπληξε πάρα πολύ ήταν το BODY BALSAM με την ονομασία μυστικό μπουκέτο που πραγματικά είναι ένα ντελικάτο προϊόν, που ανάλογό του δεν έχω ξαναδεί! Πρόκειται για μία πλούσια ενυδατική κρέμα σώματος, εμπλουτισμένη με έλαιο argan, ελαιόλαδο και εκχύλισμα σταφυλιού. Απορροφάται πολύ εύκολα από την επιδερμίδα, χωρίς να αφήνει ίχνη λιπαρότητας και έρχεται σε μια πολύ βολική συσκευασία με αντλία.


Τελευταίο και best seller προϊόν της εταιρείας BLUE SCENTS, είναι το πολυλατρεμένο και πολυσυζητημένο ξηρό λάδι για σώμα και μαλλιά με μυρωδιά μανταρίνι. Αυτό το προϊόν, κουβαλάει μέσα του όλο το ελληνικό καλοκαίρι και το έχω συνδυάσει με πολλές ώρες γέλιου και χαλάρωσης με τις φίλες μου, καθώς το μοιραζόμαστε όλες! Πρόκειται για ένα ξηρό λάδι με μοναδική μυρωδιά που φορώντας το δεν χρειάζεται να φορέσω και κάποιο άλλο άρωμα. Περιέχει πλούσια ενεργά φυτικά έλαια  όπως αμυγδαλέλαιο, macadamia και jojoba και χαρίζει λάμψη στην ηλιοκαμένη επιδερμίδα μου.


Όπως καταλαβαίνεται για εμένα, η εταιρεία BLUE SCENTS έχει κυρίαρχη θέση στην καρδιά και στο νεσεσέρ μου, ιδιαίτερα καθώς τα προϊόντα της δεν περιέχουν parabens, σιλικόνες, mineral oil και άλλα κακά συστατικά. Αν λοιπόν, θέλετε και εσείς να προάγετε την περιποίηση της επιδερμίδας η εταιρεία BLUE SCENTS έχει το μυστικό! Τα προϊόντα της μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/bluescents/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/blue_scents/?hl=el και στο σάιτ τους http://www.bluescents.com/app/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ μην ξεχνάτε να χαμογελάτε και να μυρίζετε υπέροχα με την μοναδική ποικιλία προϊόντων της εταιρείας BLUE SCENTS!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti