Τα πιο cool αντισηπτικά χεριών έφτασαν στα χέρια μου και σας τα παρουσιάζω!!

Κορίτσια μου, είμαι πολύ χαρούμενη που σας γράφω αυτό το ποστ και θα σας παρουσιάσω τα Mini Cutie. Τώρα, εν όψει της καινούριας σχολικής χρονιάς όλοι οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί συνιστούν να έχουν τα παιδάκια μαζί τους αντισηπτικά για να καθαρίζουν τα χεράκια τους. Έτσι λοιπόν, επειδή ξέρω πως τα παιδιά στις μέρες μας, είναι πολύ απαιτητικά, έψαξα και βρήκα τα πιο χαριτωμένα αντισηπτικά χεριών που κυκλοφορούν στην αγορά.


Αυτό που μου αρέσει πιο πολύ απ' όλα στα Mini Cutie είναι η παιχνιδιάρικη συσκευασία τους. Έρχονται σε πάρα πολλά χρώματα και μπορείτε να διαλέξετε εκείνο το άρωμα που σας αντιπροσωπεύει περισσότερο. Ανάμεσα στις διάφορες μυρωδιές θα βρείτε τα αντισηπτικά με άρωμα φράουλας, καρύδας, Sweet Pea, βανίλιας, μάνγκο και ocean. Πραγματικά, αγαπώ τόσο πολύ αυτές τις παιχνιδιάρικες συσκευασίες που μου είναι πάρα πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια. Έτσι, επειδή έχουν και ένα εκπληκτικό κούμπωμα και μπορείτε να τα διακοσμήσετε στην τσάντα σας, φέτος δεν θα έχω καμία δικαιολογία για να μην κουβαλάω κάποιο αντισηπτικό μαζί μου!!


Η ιστορία της ίδρυσης του Mini Cutie κρύβει θα έλεγαν ένα ρομαντισμό που πραγματικά με γοήτευσε και θα ήθελα πολύ να μοιραστώ μαζί σας! Οι ιδρυτές της εταιρείας ζούσαν στην Νέα Υόρκη και η καθημερινότητα εκεί απαιτούσε να διατηρούν τα χέρι τους καθαρά για όλη την διάρκεια της ημέρας! Το πρόβλημα όμως ήταν ότι τα περισσότερα αντισηπτικά, μύριζαν άσχημα ή ήταν μη βολικά ( είχαν άχαρες και μεγάλες συσκευασίες) και πολύ βαρετά! Κάνοντας λοιπόν μία έρευνα, βρήκαν το τέλειο αντισηπτικό, που ήταν πολύ χαριτωμένο, μύριζε υπέροχα και ήταν και πολύ χρηστικό.


Μετά από έναν χρόνο δουλειάς, το Mini Cutie κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά και γοήτευσε τους πάντες. Πιστεύοντας ότι κάθε καλλυντικό μπορεί να είναι χαριτωμένο και cute, οι ιδρυτές του Mini Cutie δηλώνουν πως το αντισηπτικό είναι μόνο η αρχή.


Αν λοιπόν, ταξιδεύετε πολύ και ξεχνάτε να παίρνετε κάθε φορά το αντισηπτικό μαζί σας ή έχετε παιδάκια που πηγαίνουν στο σχολείο τα Mini Cutie θα γίνουν η αγαπημένη σας επιλογή! Μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/minicutiegel/, στο instagram https://www.instagram.com/slpsofia/?hl=el και στην σελίδα τους http://www.minicutie.gr/. Εγώ ευχαριστώ πολύ το Mini Cutie που μπήκα στον κόσμο του και δεν θα σταματήσω να τα χρησιμοποιώ καθ' όλη την διάρκεια του έτους!! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti