Η εταιρεία Elaia spa έχει κλέψει την καρδιά μου με τα μοναδικά της προϊόντα!

Κορίτσια μου, λίγο πριν μπει ο Σεπτέμβρης έχω ακόμη στο μυαλό μου την ανεμελιά από το καλοκαιράκι που μας πέρασε. Δυστυχώς όμως πέρα από την ανεμελιά, έχει αρχίσει να με κατακλύζει το άγχος για την νέα σχολική χρονιά και αν θα καταφέρω να εκπληρώσω όλους μου τους στόχους. Μεταπτυχιακό, δουλειά, διάβασμα αυτά είναι τα δικά μου πρέπει που με κάνουν να νοιώθω δημιουργική και παραγωγική. Κάθε χρόνο, όμως τέτοια περίοδο ψάχνω για τα προϊόντα που θα με κάνουν να χαλαρώσω και φέτος τα βρήκα στην εταιρεία Elaia spa!


Η εταιρεία αυτή, έχει μία πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων που περιλαμβάνουν χειροποίητα σαπούνια, κηραλοιφές, άλατα μπάνιου, θαλασσινά σφουγγάρια και λούφες. Πραγματικά, όλα τα προϊόντα τους είναι ένα κι ένα με μοναδικά αρώματα και χρώματα που σου εκτοξεύουν την διάθεση μόνο που τα βλέπεις! Ευχαριστώ πάρα πολύ λοιπόν, την εταιρεία που μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω μερικά από τα προϊόντα της και να με αφήσουν με το στόμα ανοιχτό!


Αρχικά, μου έστειλε μία μεγάλη ποικιλία από σαπούνια με διάφορες μυρωδιές όπως πράσινο τσάι, κέδρο, υαλουρονικό οξύ, mask και glamorous που με έκαναν να θυμηθώ πόσο πιο καλό κάνει στο σώμα να χρησιμοποιούμε φυτικά σαπούνια αντί για τα σαμπουάν που περιέχουν χίλια δυο βλαβερά συστατικά! Έτσι, όπως σας ανέφερα και στο instagram χρησιμοποιώ τα σαπουνάκια αυτά για να κάνω τον καθαρισμό της επιδερμίδας μου το πρωί και το βράδυ, για να καθαρίζω τα πινέλα μου και φυσικά στο μπάνιο μου, όπου μοσχομυρίζει όλο το δωμάτιο! Είναι πραγματικά συγκλονιστικά και η μυρωδιά τους μένει στο σώμα για ώρες, με αποτέλεσμα να μοσχομυρίζουν και τα σεντόνια σας, όταν πέφτετε για ύπνο.


Βέβαια χειμώνας, χωρίς μια κρέμα χεριών δεν νοείται έτσι η κρέμα χεριών από την εταιρεία Elaia spa με άρωμα γιασεμί ενυδατώνει τα χέρια μου και τα χαρίζει μία βελούδινη αίσθηση για ώρες! Είναι λεπτόρρευστη κρέμα, κάτι που απολαμβάνω πάρα πολύ, καθώς δεν προτιμώ τις βαριές φόρμουλες και απορροφάται στο δευτερόλεπτο, με αποτέλεσμα να μπορείτε να συνεχίσετε την οποιαδήποτε ασχολία σας ανανεωμένες και χωρίς καμία ενόχληση.


Τέλος, το προϊόν που λάτρεψα και παίρνω παντού μαζί μου είναι τα άλατα της εταιρείας που μπορείτε είτε να βάλετε λίγα σε μια λεκανίτσα και να κάνετε ποδόλουτρο για να προχωρήσετε στην περιποίηση των άκρων σας είτε να τα χρησιμοποιήσετε στο μπάνιο σας και να απολαύσετε μία εμπειρία ανανέωσης και πολυτέλειας στο σπίτι! Μπαίνοντας μάλιστα, στο σάιτ της εταιρείας είδα πως έχουν και μία μεγάλη ποικιλία αρωματικών κεριών, που σίγουρα θα ανακαλύψω καθώς λατρεύω να δίνω μία πιο χουχουλιάρικη διάθεση στον χώρο όπου βρίσκομαι!


Αν λοιπόν, θέλετε να επιδοθείτε και εσείς σε μία ατέλειωτη εμπειρία περιποίησης στο σπίτι η εταιρεία Elaia spa είναι εδώ για να ικανοποιήσει όλα σας τα θέλω! Μπορείτε να βρείτε την εταιρεία στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/pg/elaiaaspa/about/?ref=page_internal, στο instagram https://www.instagram.com/elaia_spa/?hl=el και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα http://www.elaiaspa.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, θέλω να χαμογελάτε και να γεμίζετε τις μέρες σας με ομορφιά, ταξίδια και όνειρα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti