Η εταιρεία Hair JAZZ με βοήθησε στο να μακρύνω τα μαλλιά μου σε σύντομο χρονικό διάστημα!

Φίλες μου, το καλοκαιράκι βρίσκεται στο τέλος του και ξέρω πως πολλές από εσάς έχετε πελαγώσει για το πως θα επαναφέρεται τα μαλλιά σας στην αρχική τους κατάσταση και το τι μπορείτε να κάνετε για να μακρύνουν. Η αλήθεια είναι πως σαν άνθρωπος μου αρέσουν πολύ τα κοντά μαλλιά, καθώς θεωρώ πως δίνουν στυλ και φινέτσα στον κάθε άνθρωπο, αλλά επειδή είμαι σε φάση αλλαγών  έψαχνα απεγνωσμένα να βρω μια εταιρεία που να επιταχύνει την διαδικασία του να μακρύνουν τα μαλλιά μου. Ε και την βρήκα!
Η εταιρεία Hair JAZZ είναι μία εταιρεία εξαιρετικών προϊόντων και είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στο εξωτερικό. Έτσι, βρίσκοντας την ευκαιρία να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό, που δεν το βρίσκεις στα σουπερ- μάρκετ της ελληνικής αγοράς, ενθουσιάστηκα. Το πρώτο προϊόν που έπιασα στα χέρια μου, όταν άνοιξα το δέμα της εταιρείας ήταν το σαμπουάν της που είναι για όλους τους τύπους μαλλιών και έχει καινούρια φόρμουλα. Το βρίσκουμε σε μία μεγάλη συσκευασία των 250 ml και οι οδηγίες λένε να το απλώνουμε στο βρεγμένο τριχωτό της κεφαλής κάθε 2-3 ημέρες. Έπειτα, κάνουμε αφρό και μασάζ στα μαλλιά μας για 1-2 λεπτά.  Βέβαια, πως θα σας έκανα αναλυτικό review μιας εταιρείας αν δεν δοκίμαζα την μάσκα μαλλιών της.


Η ενυδατική μάσκα Hair JAZZ εφαρμόζεται σε νωπά ή βρεγμένα μαλλιά από την μέση έως τις άκρες. Κατόπιν την αφήνουμε να δράσει για 3-5 λεπτά και στη συνέχεια την ξεβγάζουμε με ζεστό νερό. Ενδείκνυται να την χρησιμοποιούμε μία φορά την εβδομάδα  και οι οδηγίες λένε να μην εφαρμόζουμε την μάσκα απευθείας στο τριχωτό της κεφαλής μας. Είναι ένα άλλο μοναδικό προϊόν, που έχω αγαπήσει και ευτυχώς δεν θα μου τελειώσει γρήγορα καθώς έρχεται στην συσκευασία των 500 ml και είναι ιδανική για κανονικά και ξηρά ή πολύ ξηρά μαλλιά.


Επόμενο προϊόν, που κρατάω στα χέρια μου είναι το ελιξίριο μαλλιών της εταιρείας που είναι και αυτό για όλους τους τύπους μαλλιών! Οι οδηγίες αναφέρουν να ψεκάσουμε πρώτα το σέρουμ στα δάχτυλά μας και κατόπιν να το απλώσουμε ομοιόμορφα στις άκρες των μαλλιών μας. Καλό είναι μόλις το χρησιμοποιήσουμε να μην χτενίσουμε αμέσως τα μαλλιά μας, αλλά να περιμένουμε δέκα λεπτά να δράσει το προϊόν. Πραγματικά, μιλάμε για ένα ελιξίριο και είναι τόσο αγαπημένο μου που το κουβαλάω συνέχεια μαζί μου!


Τέλος, σας άφησα την λοσιόν της Hair JAZZ που καλό είναι να την χρησιμοποιούμε αφού εφαρμόσουμε το σαμπουάν και το βάλσαμο της εταιρείας και αφού στεγνώσουμε τα μαλλιά μας με μια πετσέτα. Ιδανικό είναι να ψεκάζουμε την λοσιόν απευθείας στο τριχωτό της κεφαλής μας και να κάνουμε απαλό μασάζ για 1-2 λεπτά, χωρίς να την ξεβγάλουμε. Επίσης, το προϊόν θα είναι τελείως αποτελεσματικό αν το χρησιμοποιούμε κάθε 2- 3 ημέρες.


Αυτή ήταν λοιπόν, η εταιρεία που με γοήτευσε και με βοήθησε να μακρύνω τα μαλλιά μου! Αν θέλετε να δοκιμάσετε και εσείς τα προϊόντα της εταιρείας μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/hairjazz.gr/ και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα https://hairjazz.gr/.  Μέχρι το επόμενό μου ποστ σας εύχομαι να χαμογελάτε και να είστε ο εαυτός σας. Εκεί βρίσκεται η μαγεία της ομορφιάς!

Σχόλια

  1. Εγώ προσπαθώ να το παραγγηλω και δεν με αφήνει δεν μπορώ γιατί παρακαλώ πολύ φτιάξτε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti