Το καλοκαίρι μου ήταν πλημμυρισμένο από χρώμα χάρη στην εταιρεία IRIS Nails

Αγαπημένα μου κορίτσια, η αλήθεια είναι πως μπορεί να έχω επιστρέψει πίσω στην πόλη όμως το μυαλό μου είναι ακόμη πίσω, στις παραλίες και στο βαθύ εκείνο γαλάζιο της Ελλάδας. Σε εκείνη την θάλασσα, που μπορεί να βγάλει από το μυαλό σου κάθε τοξική σκέψη και ότι σε βαραίνει την υπόλοιπη χρονιά. Φέτος λοιπόν, έκανα περισσότερες διακοπές από κάθε άλλη φορά. Και όμως ήταν σαν χθες όταν ετοίμασα το νεσεσέρ των διακοπών μου και επέλεγα με προσοχή εκείνα τα μανό που θα εγκλωβίσουν μέσα τους ένα ολόκληρο καλοκαίρι.


Η αλήθεια είναι πως την εταιρεία IRIS Nails ήθελα πάρα πολύ να την δοκιμάσω. Από την πρώτη κιόλας φορά που αντίκρισα τα καταπληκτικά μανό τους δεν ήξερα ποια χρώματα να πρωτοδιαλλέξω. Έτσι λοιπόν, επέλεξα εκείνα τα τρία που αντικατοπρίζουν την προσωπικότητά μου καλύτερα και μπορώ να τα υποστηρίξω στην κάθε μου εμφάνιση. Το πρώτο μανό, είναι ένα καταπληκτικό και πολύ μοναδικό χρώμα, μία γλυκιά λιλά απόχρωση που μου θυμίζει τους κήπους που ξεχειλίζουν με χρώματα από τα λουλούδια και ίσως κάπως έτσι να σκέφτηκε και αυτός που εμπνεύστηκε και το όνομά του. Καθώς αυτό, το μοναδικό μωβ λιλά μανό ονομάζεται LEVANTA και είναι η απόχρωση 36.


Η επόμενη απόχρωση που με ξετρέλανε είναι και το μανό εκείνο που δεν έχω σταματήσει να φοράω από την στιγμή που το προμηθεύτηκα. Πρόκειται για ένα σπάνιο γκρι λαδί χρώμα, που μου θυμίζει το χρώμα της άμμου και λατρεύω να το φοράω με ένα άσπρο φόρεμα και σε συνδυασμό με την μαυρισμένη μου επιδερμίδα είναι πραγματικά το μόνο που χρειάζομαι για να μαγνητίσω όλα τα βλέμματα. Το μανό αυτό ονομάζεται ANEMOS (απόχρωση 31) και είναι πραγματικά ένα πολύ μοναδικό χρώμα που έχει κλέψει την καρδιά μου.


Περνώντας στην τελευταία απόχρωση, ήθελα ένα μανό που με το μου θα το έβλεπα τον χειμώνα, θα μου θύμιζε το πόσο ωραία περνούσα το καλοκαίρι, οπότε επέλεξα εκείνο το μπλε χρώμα που παίρνει η θάλασσα, όταν τελειώνουν οι διακοπές. Που είναι ένα μπλε μεθυστικό, που κουβαλάει μέσα του όλη την Ελλάδα. Και πραγματικά, το μανό αυτό που επέλεξα και βρίσκεται στην απόχρωση 09 ονομάζεται KYMA. Όπως καταλαβαίνεται η εταιρεία IRIS Nails έδωσε χρώμα και φως στο καλοκαίρι μου και θα ήθελα πολύ να συνεχίζει να δίνει φως στις στιγμές μου.


Αν λοιπόν ψάχνετε και εσείς μοναδικά βερνίκια νυχιών, που θα δώσουν βάθος και ένταση στα συναισθήματά σας η εταιρεία IRIS Nails είναι πραγματικά η μόνη σας επιλογή. Μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/irisnailsgr/, στο instagram https://www.instagram.com/irisnails_gr/?hl=el και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα http://irisnails.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ μην ξεχνάτε να χαμογελάτε και να βουτάτε σε ότι σας κάνει να νιώθετε ελεύθερους!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti