Η εταιρεία MORPHḖ LONDOΝ ιδρύθηκε αναμφισβήτητα για να κλέβει τις εντυπώσεις!

Κορίτσια μου, ξέρετε το πόσο αγαπάω το καλοκαίρι να φοράω μοναδικές δημιουργίες και χωρίς πολύ κόπο να ξεχωρίζω με τις εμφανίσεις μου. Έτσι λοιπόν, σύμμαχός μου αυτό το καλοκαίρι ήταν η εταιρεία MORPHḖ LONDON που με τις πολύ ιδιαίτερες δημιουργίες της έδωσε στυλ και έναν αέρα ανανέωσης σε όλες μου τις εμφανίσεις.


Η δημιουργός της εταιρείας Δήμητρα Ταμπάκη,ίδρυσε την εταιρεία της MORPHḖ LONDON το 2015, δημιουργώντας μια σειρά κοσμημάτων τρισδιάστατης εκτύπωσης, όπου όλα τα κομμάτια αντιμετωπίζονται ως γλυπτά σώματος. Η αλήθεια είναι, πως αυτή η φιλοσοφία με γοήτευσε τόσο πολύ και ίσως να ήταν και ο λόγος που δεν αποχωριζόμουν τα δικά μου MORPHḖ LONDON όλο το καλοκαίρι. Έχοντας λάβει March από την Architectural Association School of Architecture (AA) στο Λονδίνο , η Δήμητρα ερευνά τις τελευταίες μεθόδους σχεδίασης και ψηφιακής κατασκευής και ενσωματώνει την αρχιτεκτονική στη γραμμή κοσμημάτων της.


Μαθαίνοντας λοιπόν, όλα αυτά και έχοντας στα χέρια μου μερικά κομμάτια από τις μοναδικές δημιουργίες της εταιρείας MORPHḖ LONDON, εκτίμησα  το ταλέντο και την δημιουργικότητα της Δήμητρας και πραγματικά πιστεύω πως το έχει μέσα της να ξεχωρίζει. Μάλιστα, οι δημιουργίες της εταιρείας εκτός από εμένα γοήτευσαν και ιδιαίτερα τις φίλες μου, αφού δεν σταματήσαμε να τραβάμε φωτογραφίες με αυτές κάτω από το ηλιοβασίλεμα! Τα κομμάτια MORPHḖ LONDON ακολουθούν τις καμπύλες και τα οστά του σώματος και γίνονται ένα διαδραστικό μέρος του.
Αυτά τα μοναδικά κομμάτια αντιπροσωπεύουν την ομορφιά και την κομψότητα και είναι κατάλληλα να φορεθούν σε κάθε ευκαιρία. Έτσι λοιπόν, βρήκαμε η καθεμία αυτά που αντανακλούν περισσότερο την προσωπικότητά μας και αναμφισβήτητα γοητεύσαμε σε όλες μας τις εμφανίσεις!


Τα δικά μου πολύ πολύ αγαπημένα κοσμήματα ήταν από την Shell collection και πιστεύω πως είναι τα μοναδικά κοσμήματα που θα φοράω και θα ξαναφοράω και μετά από καιρό! Η συλλογή Shell εμπνέεται από τη μορφολογία των θαλάσσιων σωμάτων. Κάθε κομμάτι αποκαλύπτει το εξωσκελετό του. Η συλλογή αυτή εξισορροπεί μεταξύ οργανικών μορφών και γεωμετρικών σχημάτων. Πραγματικά κάθε κομμάτι, της εταιρείας MORPHḖ LONDON, είναι τόσο προσεγμένο που δεν θες λεπτό να τα βγάλεις από επάνω σου!


Φυσικά όμως καλοκαίρι, χωρίς το λευκό δεν γίνεται. Έτσι, η εταιρεία MORPHḖ LONDON μου έδωσε και ένα κρεμαστό και κάποια υπέροχα λευκά σκουλαρίκια από την Bone collection!
Η συλλογή των οστών παίρνει την έμπνευσή της από τη δομή των οστών του ανθρώπινου σώματος. Μιμείται ορισμένα οστά με μια δόση υπερβολή, ενώ παράλληλα δημιουργεί μια πιο ενισχυμένη εικόνα συγκεκριμένων τμημάτων της γυναικείας μορφής. Τόσο τα σκουλαρίκια όσο και το κρεμαστό της συγκεκριμένης σειράς, έχουν δημιουργηθεί για να μαγνητίζουν όλα τα βλέμματα!


Αν θέλετε λοιπόν, να βρείτε τα κοσμήματα που θα σας κάνουν να ξεχωρίζετε σε κάθε σας εμφάνιση η εταιρεία MORPHḖ LONDON είναι η απόλυτη πρόταση. Μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/morphelondon/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/morphelondon/?hl=el και στην σελίδα τους https://www.instagram.com/morphelondon/?hl=el. Εγώ θα ευχαριστήσω πολύ την εταιρεία, γιατί κάνει κάθε σύγχρονη γυναίκα να αισθάνεται μοναδική και κομψή σε κάθε της βήμα!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti