Φέτος το καλοκαίρι φροντίζω την επιδερμίδα μου με φυσικά προϊόντα από το thinknature.eu!!

Αγαπημένοι μου φίλοι, είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι ξανά κοντά σας και επικοινωνώ μαζί σας με αυτό τον τρόπο, αλλά και λιγάκι στεναχωρημένη που τελείωσαν οι καλοκαιρινές μου διακοπές. Βέβαια, αφού απόλαυσα τον ήλιο και ξεκουράστηκα είμαι εδώ για να σας μιλήσω για όλα εκείνα τα προϊόντα που με συντρόφευαν τους καλοκαιρινούς μήνες και θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ και τώρα που επέστρεψα στην πόλη.


Πριν από λίγο καιρό, ανακάλυψα το thinknature.eu, μια εταιρεία με εξαιρετικά προϊόντα που ξέρει καλά τις ανάγκες της κάθε γυναίκας και πως να την φροντίζει. Η εταιρεία λοιπόν αυτή βρίσκεται στην Κατερίνη και είναι μία εταιρεία που μέσα από τα προϊόντα της,  έχει ως στόχο να σας χαρίσει μία περιποίηση σώματος με πιο φυσικό και αγνό τρόπο. Παρόλα αυτά, όλα τα προϊόντα της εταιρείας είναι εξαιρετικά και πραγματικά κάνουν, όσα υπόσχονται!! Στην εταιρεία αυτή, μπορεί να βρει κανείς, φυσικά σαπούνια ελαιόλαδου, φυσικές οργανικές κρέμες προσώπου, serum, φυσικά προϊόντα για τα μαλλιά, lip balm και ότι άλλο επιθυμείτε για να καλύψετε τόσο τις δικές σας ανάγκες, όσο και της οικογένειάς σας!! 


Η εταιρεία λοιπόν, μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω κάποια από τα εξαιρετικά της προϊόντα, που πραγματικά δεν αποχωρίστηκα, όλο το καλοκαίρι.  Το πρώτο προϊόν που με γοήτευσε, ήταν το body scrub της εταιρείας ELOTIA, που ήταν και ο απόλυτος μου σύμμαχος τόσο για το υπέροχο μαύρισμα που έχω μέχρι και σήμερα, όσο και για την αναζωογόννηση του δέρματός μου.  Πρόκειται για ένα scrub, που περιέχει κόκκους από κουκούτσια ελιάς και κέλυφος αμυγδάλου και καθαρίζει τους πόρους, αφήνοντας την επιδερμίδα μου λεία και απαλή. Μάλιστα, το λάδι από αβοκάντο που περιέχει, θρέφει την επιδερμίδα, ενώ τα πολύτιμα εκχυλίσματα από φύλλα ελιάς και αλόη, προσφέρουν αντιοξειδωτική προστασία και καταπραυντική δράση!


Φυσικά δεν νοείται καλοκαίρι, χωρίς αποσμητικό, οπότε δοκίμασα το φυσικό αποσμητικό σώματος της εταιρείας ELOTIA, που είναι ένα προϊόν με 100% φυσικής προέλευσης αντιμικροβιακούς παράγοντες που μπλοκάρουν την παραγωγή δυσάρεστων οσμών, έως και 24 ώρες!! Το εφαρμόζω, μετά το μπάνιο μου και πραγματικά νοιώθω έναν αέρα δροσιάς, κάθε φορά που το εφαρμόζω στο σώμα μου. Μάλιστα, λόγω της πρακτικής και μικρής του συσκευασίας είναι πολύ πολύ εύκολο να το έχετε πάντα μαζί σας και να το ανανεώνετε, ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας σας.
Τελευταία λοιπόν προϊόν και αναγκαίο για κάθε οικογένεια, είναι η θρεπτική κεραλοιφή της εταιρείας ELOTIA, με έξτρα παρθένο οργανικό ελαιόλαδο εμπλουτισμένη με οργανικά έλαια αβοκάντο, αμύγδαλο και οργανικό βούτυρο καριτέ και μελισσοκέρι που όλα μαζί προσφέρουν θρέψη και ενυδάτωση και καταπραΰνουν από ερεθισμούς! Είναι ιδανική για ξηροδερμία, σκληρές φτέρνες, σκασμένα χείλη και για άλλες πολλές χρήσεις που θα σας σώσουν όταν το έχετε ανάγκη!


Αν λοιπόν, θέλετε και εσείς να προάγετε την φροντίδα και την περιποίηση της επιδερμίδας σας, η εταιρεία thinknature.eu είναι σίγουρα η καλύτερη επιλογή. Φυσικά, σε αυτήν μπορείτε να βρείτε και άλλες πολλές εταιρείες που έχουν στόχο να προάγουν την περιποίηση του σώματός σας με έναν φυσικό τρόπο. Για να βρείτε λοιπόν, τα προϊόντα που δοκίμασα εγώ, αλλά και αυτά που θα καλύψουν τις δικές σας ανάγκες μπορείτε να επισκεφτείτε την εταιρεία thinknature.eu στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/thinknature.eu/, στο instagram https://www.instagram.com/thinknature.eu/?hl=el και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα https://thinknature.eu/el/. Εγώ πραγματικά καταευχαριστήθηκα τα προϊόντα της εταιρείας και ανυπομονώ να δοκιμάσω και καινούρια!! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti