Η εταιρεία Agnotis PURE Philosophy φροντίζει για εμένα με κάθε τρόπο!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Τρίτη και αποφάσισα να σας μιλήσω για ένα μεγάλο ζήτημα, όπως είναι αυτό της ενυδάτωσης της επιδερμίδας μας. Η αλήθεια είναι, πως πολλές φορές η καθημερινότητα είναι τόσο απαιτητική και δύσκολη, που το μόνο που θέλουμε όλοι είναι να ξαπλώσουμε και να αποβάλουμε κάθε δυσκολία που αντιμετωπίσαμε στην ημέρα μας. Θα μοιραστώ όμως μαζί σας σήμερα, τα πράγματα που κάνω εγώ και με ανανεώνουν και φυσικά βοηθά σ' αυτό η εταιρεία Agnotis PURE philosophy.


Η αλήθεια είναι, πως φέτος, οι ρυθμοί της καθημερινότητάς μου είναι πολύ απαιτητικοί καθώς χρειάζεται συνεχές διάβασμα για το μεταπτυχιακό μου και αντοχές για να ανταπεξέλθω και στις επαγκελματικές μου υποχρεώσεις. Έτσι, λοιπόν κάθε φορά, όταν γυρνάω σπίτι αποφασίζω να δώσω λίγο χρόνο στον εαυτό μου, να πάρει μία ανάσα. Μπαίνω λοιπόν στο μπάνιο, βάζω καθαρά σεντόνια και ανάβω ένα κεράκι. Έπειτα, εφαρμόζω στο σώμα μου το γαλάκτωμα σώματος της Agnotis PURE philosophy, που μυρίζει μοναδικά και με χαλαρώνει αμέσως. Το προϊόν αυτό περιέχει ψυχρής έκθλιψης οργανικό ελαιόλαδο και εκχύλισμα μελιού. Μάλιστα, είναι ιδανικό για να βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος και να καταπραΰνει τους ερεθισμούς.  Ειλικρινά, μου προσφέρει απίστευτη χαλάρωση και δεν σταματάω να το προμηθεύομαι.


Επόμενο προϊόν, πάλι από την ίδια εταιρεία που απολαμβάνω μετά το μπάνιο μου και ειδικά τώρα, που μετά το καλοκαίρι οι φτέρνες μου έχουν ταλαιπωρηθεί ιδιαίτερα από τα ανοιχτά παπούτσια, είναι η κρέμα ποδιών της εταιρείας, που χαρίζει άμεση επανόρθωση και μου παρέχει ιδιαίτερη ασφάλεια καθώς είναι ένα μοναδικό προϊόν που θα χρησιμοποιώ ακατάπαυστα όλο τον χειμώνα.


Η εταιρεία PURE Philosophy, εκτός από τα μοναδικά της προϊόντα διοργανώνει και σεμινάρια μιας ημέρας στην ύπαιθρο της Κρήτης που στόχο έχουν να εξερευνήσει ο επισκέπτης άγνωστες πλευρές του νησιού, να γνωρίσει ξεχασμένες παραδόσεις, να χαλαρώσει με τις ολιστικές θεραπείες της Pure Philosophy, να γνωρίσει τον εαυτό του και τι θα πει αγάπη, καλοσύνη και ευγένεια.


Για να προμηθευτείτε τα προϊόντα της εταιρείας, μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/pg/purephilosophy/photos/?ref=page_internal, στο instagram https://www.instagram.com/pure_philosophy/?hl=el και στην σελίδα τους http://www.agnotis.eu/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, μην ξεχνάτε να αγαπάτε τον εαυτό σας και να τον φροντίζετε, όπως του αξίζει!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti