Μικρά και μεγάλα μυστικά ομορφιάς που μόνο εγώ κι εσύ θα ξέρουμε!!

1) Το μεγαλύτερο μυστικό μου και αυτό που κάνω πάντα μέσα στο μπάνιο μου είναι να βάζω ότι ποσότητα δεν έχω εφαρμόσει στα μαλλιά, στα πόδια μου για φουλ ενυδάτωση!

2) Αν θέλετε η αποτρίχωση στο σώμα σας να διαρκέσει περισσότερο, μπορείτε να κάνετε σκραμπ στο σώμα σας και το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει.


3) Έχετε βγει και ξενυχτήσει και την επόμενη ημέρα έχετε επαγκελματικό ραντεβού; Κανένα πρόβλημα βάλτε ωμές πατάτες στα μάτια σας και αυτά θα ξεπρηστούν αμέσως.

4) Εσείς το ξέρατε, ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ελαιόλαδο αντί για την ενυδατική σας ή το lip balm για φουλ ενυδάτωση;


5) Αν ανήκετε στην κατηγορία των γυναικών που ταλαιπωρούνται πολύ τα πόδια σας, μπορείτε να βάλετε λίγη βαζελίνη στα πέλματά σας μαζί με τις κάλτσες σας και αυτά θα ενυδατωθούν αμέσως.

6) Καλό είναι μαζί με την κρέμα προσώπου σας να βάζετε καθημερινά κι αντηλιακό προσώπου κι όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες.


7) Πολύ σημαντικό τιπ, που όλες παραμελούμε συχνά είναι το να μην κοιμόμαστε ποτέ βαμμένες. Ναι, δηλώνω ένοχη!

8) Επειδή, εκτός από τις κρέμες η ομορφιά πηγάζει από μέσα μας μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό και να ενυδατώνεστε.


9) Να χαμογελάτε, γιατί εκτός από τον εαυτό σας ομορφαίνετε και τους άλλους γύρω σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti