Τι βαθμό θα μου έβαζες στον καθαρισμό των πινέλων μου;

Φίλοι μου. σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για ένα θέμα, που φαντάζομαι απασχολεί τις περισσότερες από εμάς, που βαφόμαστε καθημερινά. Τον καθαρισμό των πινέλων μας. Όσο σημαντικό είναι να χρησιμοποιούμε καλά προϊόντα περιποίησης στην επιδερμίδας μας, άλλο τόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε για την καθαριότητα των πινέλων μας. Η αλήθεια είναι, πως εγώ χρησιμοποιώ ελάχιστα προϊόντα, όμως συγκέντρωσα όλα τα κορυφαία που κυκλοφορούν στην αγορά και σας τα παρουσιάζω σε ένα ποστ.


Πρώτο προϊόν, που χρειάζεται κάθε γυναίκα για τον καθαρισμό των πινέλων της είναι ένα καλό σαπούνι. Η αλήθεια είναι, πως εγώ εδώ και πολύ καιρό χρησιμοποιώ, τα σαπούνια της εταιρείας Elaia Spa και έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη. Καθαρίζουν αμέσως τα πινέλα μου, αφαιρούν κάθε υπόλειμμα μακιγιάζ από επάνω τους και έτσι είναι πανέτοιμα και καθαρά, για την επόμενη χρήση.


Επόμενο πολυαγαπημένο προϊόν, που θα ήθελα πολύ να αγοράσω, είναι η παλέτα για τον καθαρισμό των πινέλων από την εταιρεία REAL TECHNIQUES, που μπορείτε να την βρείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας glowbox. Η παλέτα αυτή, έχει μια τραχιά επιφάνεια και μπορεί να κάνει τον καθαρισμό των πινέλων σας πανεύκολο, με πολύ λίγες κινήσεις. Όσες φίλες μου, έχουν την συγκεκριμένη παλέτα, έχουν μιλήσει για τα καλύτερα και ανυπομονώ να την κρατήσω κι εγώ στα χέρια μου.


Αν όμως είστε επαγγελματίες και θέλετε τα πινέλα σας να είναι μονίμως καθαρά για λόγους υγιεινής, κορυφαίο προϊόν είναι το Brush Cleanser από την εταιρεία Mac. Βάζοντας λίγο προϊόν σε ένα χαρτί, καθαρίζει αμέσως τα πινέλα σας, καθώς επίσης είναι και πολύ πρακτικό για να το κουβαλάτε πάντα μαζί σας.

Αυτά ήταν λοιπόν φίλοι μου, τα προϊόντα που γνωρίζω και είτε χρησιμοποιώ συχνά στον καθαρισμό των δικών μου πινέλων είτε θέλω να τα αποκτήσω άμεσα. Περιμένω να μου πείτε και τα δικά σας πολυαγαπημένα προϊόντα και καθώς είμαι κι εκπαιδευτικός θα ευχηθώ σε όλες τις μανούλες και τα παιδάκια να έχουμε μια όμορφη και γλυκιά σχολή χρονιά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti