Πράγματα που με κάνουν χαρούμενη το φθίνοπωρο!

Φίλοι μου, αποφάσισα να γράψω, αυτό το ποστ και να υπενθυμίσω στον εαυτό μου τα πράγματα που με κάνουν χαρούμενη το φθινόπωρο. Το ξέρω και το ξέρετε, σαφώς καλύτερα, πως πολλές φορές η καθημερινότητα είναι σκληρή, γι' αυτό είναι όμορφο να βρίσκουμε και να εφαρμόζουμε όλα εκείνα, που μας κάνουν να χαμογελάμε!
1) Ένα χαλαρωτικό μπάνιο με το αγαπημένο μου αφρόλουτρο CANDY FLOSS, από την εταιρεία Natura Siberica.


2) Tα κεριά. Τα κεριά με κάνουν πραγματικά χαρούμενη καθώς οι μυρωδιές τους με ταξιδεύουν. Ιδιαίτερη αγάπη έχω σε αυτά από την εταιρεία Ami V., που με τα μοναδικά quotes τους στολίζουν τον χώρο του δωματίου μου!


3) Το scrub είτε στο σώμα είτε στο πρόσωπο. Τον τελευταίο καιρό δοκιμάζω αυτό από την εταιρεία Body Blenz και έχω δει εκπληκτικά αποτελέσματα.


4) Να αφιερώνω χρόνο στο να με φροντίζω κάνοντας μάσκες. Ιδιαίτερη λατρεία μου είναι αυτές που τις φτιάχνεις μόνος σου και είναι από την εταιρεία OneBeauty.gr 


5) Tα αξεσουάρ για τα μαλλιά. Λατρεύω την τελευταία τάση που έχει έρθει με τα μεγάλα κουκαλάκια και προσπαθώ να συνδυάσω τα αξεσουάρ των μαλλιών μου με ολόκληρο το outfit.


6) Τα μοναδικά αξεσουάρ. Η πανέμορφη Στέλλα, από το The Canvas Concept με έχει ξετρελάνει με τα μοναδικά σκουλαρίκια που φτιάχνει μόνη της και δεν χορταίνω να τα φοράω.


7) Ο ζεστός καφές παρέα με τα αγαπημένο μου πρόσωπα. Μου δίνει απίστευτη δύναμη και πολλούς λόγους να χαμογελάω με την ψυχή μου.
8) Η συγγραφή και το να εκφράζω μέσω του μπλογκ μου, όσα ίσως δυσκολεύομαι να εκφράσω πολλές φορές και στον ίδιο μου τον εαυτό!
Αυτά ήταν λοιπόν, τα μικρά πράγματα, που με κάνουν χαρούμενη. Ελπίζω, να σας άρεσε αυτό το διαφορετικό ποστ και περιμένω να μου πείτε και αυτά τα πράγματα, που κάνω εσάς να χαμογελάτε. Να έχετε ένα πανέμορφο Παρασκευοσαββατοκύριακο φίλοι μου!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti