Η εταιρεία Eleon καινοτομεί στην φροντίδα της επιδερμίδας μας!

Φίλοι μου, είμαι σήμερα κοντά σας για να σας μιλήσω για την περιποίηση της επιδερμίδας σας. Ξέρω πως η μεγαλύτερη τάση στις μέρες μας είναι το μακιγιάζ και πολλές γυναίκες δεν νοιώθουν καλά με τον εαυτό τους, όταν είναι άβαφες. Εγώ, λοιπόν με αυτό το ποστ θέλω να μοιραστώ μαζί σας μερικά μυστικά ομορφιάς, για να νοιώθετε όμορφες και καλά με τον εαυτό σας είτε είστε βαμμένες είτε όχι.


Φυσικά, δεν θα σταματήσω να το λέω πως το νούμερο ένα για να δράσουν επάνω μας καλά όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε είναι το καλό ντεμακιγιάζ και η ενυδάτωση της επιδερμίδας. Η εταιρεία eleon καινοτομεί και έχει βγάλει μία σειρά προϊόντων για καλό ντεμακιγιάζ που σας συστήνω να τα δοκιμάσετε ανεπιφύλακτα. Αν λοιπόν, ξεβάφεστε σωστά με το γαλάκτωμα προσώπου ή το νερό καθαρισμού για τα μάτια της εταιρείας eleon, το επόμενο βήμα είναι να βρείτε την κατάλληλη κρέμα, αυτήν δηλαδή που θα καλύπτει τις ανάγκες της δικής σας επιδερμίδας.


Η εταιρεία eleon λοιπόν, μου έστειλε την αντιρυτιδική και συσφικτική κρέμα ημέρας και νύχτας για να τις δοκιμάσω και να σας γράψω τις εντυπώσεις μου. Ανέκαθεν, όπως σας έχω αναφέρει λάτρευα και χρησιμοποιούσα τα προϊόντα της εταιρείας, καθώς απορροφώνται πολύ εύκολα από την επιδερμίδα και αναζωογονούν το δέρμα μου. Παράλληλα και οι δυο αυτές κρέμες, έχουν αντιρυτιδική και συσφικτική δράση χάρη στην ενίσχυση της παραγωγής κολλαγόνου και βελτίωση της ελαστικότητας της επιδερμίδας, προσφέροντας βαθιά θρέψη και ενυδάτωση. Άλλο ένα συν, που το δίνω στην εταιρεία είναι ότι η κρέμα ημέρας έχει και δείκτη προστασίας 20, γεγονός που είναι πολύ θετικό, καθώς πολλές φορές είτε βιαζόμαστε είτε ξεχνάμε να βάλουμε αντηλιακό, η εταιρεία eleon φροντίζει για εμάς. Αξίζει να σημειωθεί πως οι δύο κρέμες, έρχονται σε σωληνάριο, που είναι υπέροχο, αφού δεν μεταφέρετε διάφορα βακτήρια στο πρόσωπό σας και δεν επιβαρύνετε την επιδερμίδα σας και μπορείτε να τις κουβαλάτε μαζί σας στο νεσεσέρ ή την τσάντα σας, καθώς είναι πολύ εύχρηστες και δεν θα φοβάστε μήπως σπάσουν!


Απ' ότι μπορείτε να καταλάβετε η εταιρεία eleon έχει σώσει την επιδερμίδα μου και είναι για εμένα η κορυφαία εταιρεία περιποίησης και αναζωογόννησης του δέρματος της κάθε γυναίκας. Αρκεί, να μην παρασύρεστε και να ψάξετε για εκείνη την κρέμα που θα καλύψει τις δικές σας ανάγκες.


Για να βρείτε την εταιρεία eleon, αρκεί ένα μόνο κλικ στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/EleonCosmetics/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/eleoncosmetics/?hl=el και στο σάιτ της εταιρείας. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti