Η εταιρεία Exelia απογείωσε την φροντίδα και περιποίηση της επιδερμίδας μου!

Αγαπημένοι μου φίλοι, μιας και μπήκε ο Σεπτέμβριος ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την ρουτίνα περιποίησης του προσώπου μου! Η αλήθεια είναι, πως τον Σεπτέμβριο προσέχω ιδιαίτερα την επιδερμίδα μου, καθώς έχει υποστεί πολλά από την έκθεση στον ήλιο τους υπόλοιπους μήνες του καλοκαιριού και θέλω να το επαναφέρω στην πριν των διακοπών αρχική του κατάσταση! Φυσικά, όλα τα προϊόντα που θα σας δείξω είναι από την πολυαγαπημένη μου εταιρεία Exelia, που ξέρει να κάνει την κάθε γυναίκα χαρούμενη και ανανεωμένη!


Προμηθεύτηκα λοιπόν, με το που γύρισα από τις διακοπές μου τα κορυφαία προϊόντα της εταιρείας, αυτά που δεν πρέπει να λείπουν από το νεσεσέρ της κάθε γυναίκας και τα χρησιμοποιώ τόσο με το που ξυπνάω το πρωί, όσο και πριν κοιμηθώ το βράδυ για μια ακόμη ώθηση της ενυδάτωσης της επιδερμίδας μου! Πρώτο βήμα που κάνω είναι να χρησιμοποιώ δυο φορές την εβδομάδα την ενυδατική μάσκα, που είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Η μάσκα αυτή είναι η αγαπημένη μου, καθώς απορροφά τέλεια το σμήγμα και απομακρύνει τις ρυπογόνες ουσίες, προσφέροντας βαθύ καθαρισμό και υπέροχη ενυδάτωση με τον κλασικό λευκό άργιλο. Επίσης το προϊόν αυτό τρέφει την επιδερμίδα και ενισχύει την ελαστικότητά της, δίνοντας παράλληλα τέλεια υφή και εξαιρετικά αποτελέσματα, χάρη στην βιταμίνη Ε και το αμυγδαλέλαιο. Μάλιστα, έρχεται και στην ποσότητα των 125 ml, γεγονός που σημαίνει πως μπορείτε να την χρησιμοποιείτε όσο συχνά θέλετε, βλέποντας θεαματικά αποτελέσματα!


Επόμενο προϊόν, που λατρεύω και από ότι έχω καταλάβει και όλες οι γυναίκες, είναι ο αντιρυτιδικός ορός της εταιρείας, που είναι για όλους τους τύπους επιδερμίδας και έρχεται σε μια φινετσάτη συσκευασία των 30 ml. Το προϊόν αυτό θα μπορούσε κανείς να το χαρακτηρίσει μαγικό, αφού ενυδατώνει τέλεια την επιδερμίδα, διεγείρει των πολλαπλασιασμό των κυττάρων, ρυθμίζει και διατηρεί σε φυσιολογικά επίπεδα το Ph της επιδερμίδας και μειώνει θεαματικά τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές. Βέβαια, όσο σημαντική είναι η ενυδάτωση της επιδερμίδας μας άλλο τόσο σημαντική είναι και η ενυδάτωση κάτω από τα μάτια.


Έτσι, για εκείνη την περιοχή ο απόλυτος σύμμαχός μου είναι η αντιρυτιδική κρέμα ματιών, που συγκρατεί την υγρασία και βελτιώνει την αντοχή του δέρματος, διεγείρει τον πολλαπλασιασμό των κυττάρων, αναγεννά σταδιακά τα κύτταρα και καταπραΰνει, ενυδατώνει και απαλύνει τους μαύρους κύκλους!


Αυτά είναι λοιπόν τα προϊόντα της εταιρείας Exelia, που χρησιμοποιώ καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας και με κάνουν να νοιώθω παραγωγική κι έτοιμη να αδράξω την μέρα μου! Περιμένω, να μου γράψετε ποιο απ' όλα τα προϊόντα που σας ανέφερα σας φάνηκε πιο ενδιαφέρον και πιο θα θέλατε να εντάξετε κι εσείς στην δική σας ρουτίνα περιποίησης!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti