Τα Marouva jewelry θα ντύνουν όλες τις εμφανίσεις μου χειμώνα- καλοκαίρι!

Φίλοι μου, είμαι πολύ ενθουσιασμένη για αυτό το ποστ, καθώς γνωρίζετε πως μοιράζομαι μαζί σας όλες τις νέες μου ανακαλύψεις, τις τάσεις και ότι άλλο κυκλοφορεί στον χώρο της μόδας και της ομορφιάς. Έτσι λοιπόν, με το που παρέλαβα τα Marouva jewelry κοσμήματά μου δεν μπορούσα παρά να γράψω ένα ποστ και να τα προτείνω και σε εσάς.

Τα Marouva jewelry είναι η δημιουργία της Μαρούλας και του Βάιου.  Η Μαρούλα από τον χώρο του blogging και του styling και ο Βάιος από τον χώρο των πωλήσεων και του marketing ένωσαν τις δυνάμεις τους. Και κάπως έτσι, γεννήθηκαν τα Marouva jewelry, κοσμήματα που μπορεί να φορέσει η κάθε γυναίκα, καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας και πραγματικά να της φτιάξουν την διάθεση. Η αλήθεια είναι, πως αυτό που λατρεύω περισσότερο απ’ όλα στα Marouva jewelry είναι πως είναι λεπτεπίλεπτα φίνα κοσμήματα, που πραγματικά τα φοράτε και ξεχνάτε ότι τα έχετε βάλει. Παρόλα αυτά εκείνα είναι εκεί για να δώσουν στυλ σε όλες σας τις εμφανίσεις και να μεταμορφώσουν το σύνολό σας σε κάτι πολύ κομψό και ιδιαίτερο.

Η συλλογή των παιδιών έχει πολλά νέα και μοντέρνα σχέδια, μπρούτζινα βραχιόλια, μεταλλικά κρεμαστά όπως φλαμίγκο, ανανά, δέντρο της ζωής, αλλά και ξύλινα πιο καλοκαιρινά όπως την ρακέτα και το σερφ. Φορώντας λοιπόν κανείς τα Marouva jewelry, θα έχει ένα μόνιμο χαμόγελο στα χείλη του, καθώς είναι πραγματικά κοσμήματα που έχουν φτιαχτεί για να δημιουργούν αναμνήσεις και να φέρνουν  χαμόγελα στα χείλη όσων τα φορούν.

Βέβαια, δεν θα μπορούσα να παραλείψω και να μην σας πω λίγα λόγια και για την πολυαγαπημένη μου συλλογή από έθνικ και boho κοσμήματα με μία σειρά από βραχιόλια και σκουλαρίκια, που έρχονται να συμπληρώσουν τις εμφανίσεις μας και να δώσουν χρώμα με τις πολύ ιδιαίτερες πέτρες τους. Εγώ όπως έχετε καταλάβει, έχω βάλει τα Marouva jewelry εκτός από την καρδιά και μέσα στο νεσεσέρ μου, καθώς μπορούν πολύ εύκολα να μεταμορφώσουν την εμφάνισή μου από πρωινή σε βραδινή και επιτέλους να μπορώ να αφιερώνω περισσότερο χρόνο στους φίλους μου.


Αν ψάχνετε λοιπόν κι εσείς τα πιο ιδιαίτερα κοσμήματα, για όλες τις ώρες τα Marouva jewelry είναι η μόνη σας επιλογή. Μπορείτε να τα βρείτε τόσο στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/marouvajewelry/?fref=ts και στο instagram https://www.instagram.com/marouva_jewelry/?hl=el

Εγώ εύχομαι στα παιδιά να κατακτήσουν τα όνειρά τους και να δουν τα Marouva jewelry να ανθίζουν όλο και περισσότερο! Μέχρι το επόμενό μου ποστ εύχομαι να χαμογελάτε και να προσπαθείτε να κάνετε τον εαυτό σας ευτυχισμένο!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti