Η Δέσποινα Ράπτη με τις χειροποίητες δημιουργίες της θα μας κρατήσουν ζεστές και στυλάτες όλο τον χειμώνα!

Φίλοι μου, το ξέρω πως τα τελευταία ποστ σχετίζονται περισσότερο με την μόδα, αλλά πώς να μην μιλήσεις για μόδα όταν πριν από μία εβδομάδα έχεις επισκεφτεί το ατελιέ της Δέσποινας στην Δράμα και έχεις δει από κοντά τις μοναδικές χειροποίητες δημιουργίες της; Πάμε όμως, να σας τα πω όλα πιο αναλυτικά παρακάτω.


Η Δέσποινα είναι αναμφισβήτητα η πιο στυλάτη και χαμογελαστή μοδίστρα που έχω γνωρίσει. Έχει ένα ραφτάδικο, στο πιο γραφικό σημείο, της πόλης μου, το οποίο ήταν πρώτα της μητέρας της και μετά το πήρε αυτή. Είναι μία γυναίκα σύγχρονη, που όπως μου εξομολογήθηκε από πολύ νωρίς αποφάσισε την αγάπη της για τον χώρο της ομορφιάς και μάλιστα επέλεγε, ότι φορούσε στο μαγαζί να το είχε ράψει η ίδια. Όταν, λοιπόν οι πελάτισσες έβλεπαν, τα ρούχα και τα αξεσουάρ της Δέσποινας τα ήθελαν κι εκείνες και έτσι σιγά σιγά η Δέσποινα σήμερα έχει την πιο όμορφη συλλογή από τουρμπάν, σκουφάκια, πλεκτές τσάντες και κορδέλες, που μπορεί να έχετε αντικρύσει.

Αυτό που μου αρέσει όμως πιο πολύ, είναι πως η Δέσποινα χρησιμοποιεί για τις δημιουργίες της, μοναδικά χρώματα και έχει και μια φοβερή ποικιλία σχεδίων, που πραγματικά όταν τις βλέπεις όλες μαζί τις θέλεις όλες. Κάτι τέτοιο έπαθα κι εγώ! Σε μια επιχείρηση λοιπόν, 22 ετών η Δέσποινα έχει σταθερούς πελάτης, αλλά με αυτό της το καινούριο εγχείρημα έχει προσελκύσει και όλες τις γυναίκες της Δράμας, που θέλουν να βγαίνουν στον δρόμο και να αισθάνονται αυτοπεποίθηση.


Μάλιστα, αυτό που με άγγιξε κιόλας είναι πως η Δέσποινα όταν άρχισε να πλέκει είχε στο μυαλό της να δημιουργήσει σκουφάκια και τουρμπάν, για τις γυναίκες που εργάζονται, για τα κορίτσια που πηγαίνουν στο σχολείο τους, αλλά και για εκείνες τις γυναίκες, που για τον οποιοδήποτε λόγο μπορεί να έχασαν τα μαλλιά τους, όμως φορώντας τις δημιουργίες της θα ένιωθαν όμορφα και θα πλημμύριζαν από αυτοπεποίθηση. Για έναν τόσο ξεχωριστό άνθρωπο είναι αφιερωμένο αυτό το ποστ!


Επίσης, αξίζει να σας αναφέρω, πως όλες οι δημιουργίες της έχουν εκπληκτικές τιμές για την δουλειά τους και δεν σας κρύβω, πως η τελευταία μου εμμονή είναι η μωβ πλεκτή τσάντα που μου χάρισε η Δέσποινα και μπορώ να την κάνω και νεσεσέρ για τα ταξίδια μου, αλλά παράλληλα και να κυκλοφορώ μαζί της από το πρωί ως το βράδυ.
Αν θέλετε λοιπόν, να γνωρίσετε από κοντά τις δημιουργίες της Δέσποινας και να κάνετε κάποιες από αυτές δικές σας μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα της στο Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100002167121220&fref=ts, στο Instagram https://www.instagram.com/depi_rapti/ και φυσικά στο ατελιέ της που βρίσκεται στην οδό Αμύντα 19 στην Δράμα. Είμαι σίγουρη πως θα την αναγνωρίσετε από το χαμόγελό της και την αγάπη για αυτό που κάνει! Εγώ της εύχομαι να συνεχίζει να δημιουργεί και να κάνει όλα τα κορίτσια όχι μόνο της Δράμας, αλλά και άλλων περιοχών σούπερ στυλάτα με τις πλεκτές δημιουργίες της!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti