H εταιρεία BIOselect φροντίζει την επιδερμίδα μου εδώ και χρόνια!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Σάββατο και σας ετοιμάζω κάτι μαγικό για το blog. Παρ' όλα αυτά αποφάσισα, να αφιερώσω λίγο περισσότερο χρόνο στην περιποίηση της επιδερμίδας μου σήμερα και αυτό γιατί ήμουν πολύ περίεργη να δοκιμάσω το καινούριο 2 in 1 σκραμπ και μάσκα προσώπου από την εταιρεία BIOselect.


Η εταιρεία BIOselect είναι μία εταιρεία με φυσικά προϊόντα, που εμπιστεύομαι χρόνια. Μάλιστα, είναι κι αυτά που προτείνω συνεχώς στις φίλες μου και εκείνες έχουν μείνει όλες πάρα πολύ ικανοποιημένες! Πρόσφατα λοιπόν, ανακάλυψα πως η εταιρεία έχει αλλάξει τις συσκευασίες της και έχει λανσάρει κάποια καινούρια προϊόντα που ήθελα τόσο πολύ να δοκιμάσω. Έτσι λοιπόν, η εταιρεία μου έστειλε το πιο κορυφαίο προϊόν, που θεωρώ πως κυκλοφορεί στην αγορά και είναι η απόλυτη τάση που δοκιμάζουν όλες οι bloggers και οι youtubers στο εξωτερικό! Η μάσκα- σκραμπ λοιπόν αυτή, περιέχει 99% φυσικά συστατικά και δεν περιέχει σιλικόνες, mineral oil και άλλες πολύ βλαβερές ουσίες που περιέχουν άλλα αντίστοιχα προϊόντα!


Το προϊόν έχει μία ήπια μυρωδιά, κάτι που λατρεύω στα προϊόντα περιποίησης μου, καθώς οι έντονες μυρωδιές με ενοχλούν ιδιαίτερα. Εγώ το χρησιμοποιώ, δύο με τρεις φορές την εβδομάδα και όταν το εφαρμόζω, μετά κάνω ένα ελαφρύ πήλιγκ στο πρόσωπο και το αφήνω στην επιδερμίδα μου για 5 με 10 λεπτά. Όταν το ξεβγάζω, μου αφήνει μία απίστευτη αίσθηση ενυδάτωσης στο πρόσωπο και νιώθω την επιδερμίδα μου πιο λαμπερή κι ενυδατωμένη από ποτέ!


Αν λοιπόν ψάχνετε κι εσείς το νούμερο 1 προϊόν για τον καθαρισμό της επιδερμίδας σας, η εταιρεία BIOselect έχει να σας προσφέρει το καλύτερο! Τα προιόντα της εταιρείας μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook  https://www.facebook.com/bioselect.gr/?fref=ts, στο Instagram https://www.instagram.com/bioselect.official/?hl=en και στην σελίδα της εταιρείας https://www.bioselect.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να φροντίζετε να περιποιείστε τον εαυτό σας με τα πιο αγνά και φυσικά συστατικά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti