H εταιρεία EOLIA φροντίζει για σένα και την οικογένειά σου με τον πιο φυσικό τρόπο!

Φίλοι μου, το ξέρω πως το τελευταίο διάστημα είμαι απών, αλλά πραγματικά τρέχω από το πρωί μέχρι το βράδυ και όταν γυρίζω στο σπίτι, το μόνο που θέλω είναι να κάνω ένα χαλαρωτικό μπάνιο και να αποβάλλω από πάνω μου το στρες της καθημερινότητας. Σε αυτήν λοιπόν, την καθημερινή μου ρουτίνα έχω εντάξει το τελευταίο διάστημα κάποια προϊόντα από την εκπληκτική  EOLIA Natural Cosmetics που πραγματικά μου φτιάχνουν την διάθεση.


Αρχικά, όπως σας ανέφερα τόσο για το ντεμακιγιάζ όσο και στην διάρκεια του μπάνιου μου χρησιμοποιώ τα μοναδικά σαπούνια της εταιρείας. Εμένα, μου τα έχει στείλει η εταιρεία σε έξι διαφορετικές μυρωδιές και της είμαι τόσο ευγνώμον!! Μόλις, ανοίγω την ντελικάτη συσκευασία τους μπορώ να ομολογήσω, πως μοσχομυρίζει όλο το μπάνιο και κάποια από αυτά τα χρησιμοποιώ και στο να καθαρίζω το πρόσωπό μου σαν ντεμακιγιάζ αλλά και στον καθαρισμό των πινέλων μου! Μαγικά προϊόντα!


Επόμενο προϊόν, που θεωρώ πως κάθε οικογένεια πρέπει να έχει στο σπίτι της είναι η κεραλοιφή της εταιρείας EOLIA, που πραγματικά κάνει θαύματα. Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε σε σημεία που έχετε καεί, είναι ιδανική κατά των ουλών, των κηλίδων και των πανάδων και μάλιστα πολλές γυναίκες την χρησιμοποιούν και στα σημεία που εμφανίζουν ρυτίδες, καθώς τις λειαίνει και σε πολλές περιπτώσεις τις εξαφανίζει! Σ' αυτή την περίπτωση, πρόκειται για ένα μικρό θαύμα της φύσης, που πρέπει να προμηθευτείται και μπορείτε να το βρείτε σε μια ποικιλία αρωμάτων, που θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς.


Τώρα, τον χειμώνα όπως γνωρίζουμε όλοι τα χείλη μας χρειάζονται, ενυδάτωση και η εταιρεία EOLIA φρόντισε και για τα δικά μου ξηρά και ταλαιπωρημένα χείλη στέλνοντάς μου δύο μοναδικά lip balm σε μυρωδιές μέλι και πρόπολη και γεύση σύκου. Είναι τόσο εξαιρετικά που νιώθεις αμέσως, πως τα χείλη σου σε ευγνωμονούν για την ενυδάτωση που τα προσφέρεις και ειλικρινά θα τα αγοράζω ξανά και ξανά.


Τέλος, δεν μπορούσα να μην σας μιλήσω για τις μοναδικές κρέμες σώματος της εταιρείας, που έρχονται σε μια μεγάλη ποικιλία αρωμάτων και δίνουν στο σώμα μας μια αίσθηση απαλότητας και βαθιάς ενυδάτωσης. Εγώ τώρα, για τις αρχές του φθινοπώρου φοράω ασταμάτητα αυτή με άρωμα βανίλια- μπισκότο και είναι ο λόγος που ξεκινάω πάντα με χαμόγελο την ημέρα μου!
Αν λοιπόν, ψάχνετε και εσείς εκείνα τα συγκλονιστικά προϊόντα που θα σας κάνουν να χαμογελάτε, καθώς θα καλύπτουν τις ανάγκες της επιδερμίδας σας όλη μέρα η εταιρεία EOLIA είναι η καλύτερη επιλογή! Μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/eoliacosmetics/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/eoliacosmetics/?hl=el και στην σελίδα τους http://www.spartagoods.gr/! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να είστε όλοι καλά και να δίνετε χρόνο και χώρο στον εαυτό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti