H εταιρεία KYANA καινοτομεί με την μοναδική ποιότητα των προϊόντων της!

Φίλοι μου, σήμερα ξύπνησα με διάθεση να σας γράψω ένα ποστ για τα αγαπημένα μου προϊόντα της εταιρείας KYANA. Ξέρω, πως για πολλές από εσάς η εταιρεία KYANA, είναι η καλύτερη κομμωτηριακή εταιρεία και πως ότι έχετε χρησιμοποιήσει από αυτήν σας έχει αφήσει άναυδες! Το ίδιο συμβαίνει και μ' εμένα. Τώρα τελευταία λοιπόν, ανακάλυψα κάποια προϊόντα της και ήθελα να τα προτείνω και σε εσάς!


Αρχικά, νούμερο 1 προϊόν για εμένα είναι το HAIR SPRAY, που είναι με αμινοξέα μεταξιού και πανθενόλη. Εγώ μάλιστα, έχω και την επετειακή συσκευασία και δεν σας κρύβω πως πέρα από ένα εξαιρετικό προϊόν για τα μαλλιά, η μαύρη ντελικάτη συσκευασία του, το καθιστά και καταπληκτικό για φωτογραφήσεις τόσο στο blog όσο και στο instagram. Πρόκειται,λοιπόν, για μια υψηλής τεχνολογίας λακ για τέλειο κράτημα και φυσική κίνηση στα μαλλιά. Η εξελιγμένη της σύνθεση εξασφαλίζει εξαιρετική απόδοση και δυνατό κράτημα μεγάλης διάρκειας. Αυτό που με εντυπωσίασε, όμως πιο πολύ απ' όλα και έχει καταστήσει την λακ αυτή σαν πρώτη στην κατηγορία της, είναι πως χάρη στις ενυδατικές και θρεπτικές ιδιότητες των αμινοξέων μεταξιού και της πανθενόλης προσφέρει συνεχή ενυδάτωση και προστασία στα μαλλιά κάνοντάς τα φωτεινά και λαμπερά. 


Το επόμενο προϊόν για το οποίο θα ήθελα να σας αναφέρω, είναι οι όζες της εταιρείας. Είναι οι αγαπημένες μου, στεγνώνουν σε 60 δευτερόλεπτα και βγαίνουν σε κάποιες μοναδικές αποχρώσεις. Να σας πω, την αλήθεια εγώ επέλεξα να σας δείξω τις τρεις αγαπημένες μου κι αυτές που επιλέγω όταν στο ήδη μουντό μου ντύσιμο, θέλω να δώσω μια νότα δροσιάς. Αξίζει, να τα δοκιμάσετε και πιστέψτε με ότι δεν πρόκειται να τα αντικαταστήσετε μετά με κάποια άλλα.


Η εταιρεία KYANA με πληροφόρησε, πως έχει βγάλει και καινούριες βαφές μαλλιών και η αλήθεια είναι, πως για όσες θέλετε μία αλλαγή είναι αυτό που χρειάζεστε! Την εταιρεία λοιπόν, μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα της στο Facebook https://www.facebook.com/KYANA.PROFESSIONAL/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/kyana_pro/ και στο σάιτ της http://www.kyana.gr/. Και να θυμάστε πως αν δεν αρέσουμε πρώτα στον εαυτό μας δεν θα αρέσουμε μετά σε κανέναν άλλο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti