H εταιρεία Lepinaster φροντίζει για την περιποίηση της επιδερμίδας μας με τον καλύτερο τρόπο!

Κορίτσια μου σήμερα είναι Δευτέρα και τι ποιο όμορφο για να σας μιλήσω για την περιποίηση της επιδερμίδας μας. Κάθε πρωί, μόλις ξυπνάω, αφού πιω ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι ξεκινάω να φροντίζω την επιδερμίδα μου. Τελευταία, δοκίμασα κάποια προϊόντα από την εταιρεία Lepinaster και έμεινα κάτι παραπάνω από εντυπωσιασμένη. Πάμε να σας αναλύσω τα προϊόντα.


Επειδή πολλές φορές, όταν γυρνάμε από την δουλειά το βράδυ είμαστε καταπονημένες και δεν αφιερώνουμε αρκετό χρόνο στο ντεμακιγιάζ του προσώπου μας, μεγάλο λάθος, πρέπει το επόμενο πρωί να χρησιμοποιήσουμε το κατάλληλο ντεμακιγιάζ για να φύγει κάθε ίχνος μακιγιάζ από πάνω μας. Έτσι, λοιπόν, απόλυτος σύμμαχός μου πλέον είναι το 4 in 1 MICCELAR νερό, που σε βρεγμένο πρόσωπο και λαιμό το απλώνω με ήπιο μασάζ. Έπειτα, μπορείτε να το αφαιρέσετε με ένα βαμβάκι ή να ξεπλύνετε τις περιοχές που το εφαρμόσατε με άφθονο νερό και είναι το καταλληλότερο προϊόν για την αφαίρεση του μακιγιάζ προσώπου και ματιών!


Επόμενο προϊόν, που μετά την χρήση του η επιδερμίδα μου πραγματικά έλαμψε είναι η 2 in 1 μάσκα και peeling για όλους τους τύπους επιδερμίδας από την εταιρεία Lepinaster. Μπορείτε να την εφαρμόζετε 1 με 2 φορές την εβδομάδα. Την απλώνουμε στο πρόσωπο, αποφεύγοντας της περιοχή των ματιών και την αφήνουμε για 3-10 λεπτά. Αμέσως, θα αισθανθείτε μια αίσθηση φρεσκάδας στην επιδερμίδα σας και όταν την αφαιρέσετε αυτή θα είναι πιο λαμπερή από ποτέ. Μάλιστα, την πρώτη φορά που την εφάρμοσα η επιδερμίδα μου έτριζε από καθαριότητα. Είναι ένα προϊόν που σας συστήνω ανεπιφύλακτα να προμηθευτείτε, όπως και το MICCELAR νερό, καθώς με μικρό κόστος αποκτάτε μία πολυτελή εμπειρία περιποίησης και ανανέωσης στο σπίτι.


Αυτό ήταν λοιπόν, κορίτσια μου το σημερινό ποστ για αυτή την εξαιρετική εταιρεία που με άφησε άφωνη με τα προϊόντα της! Τα προϊόντα της εταιρείας μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα του στο Facebook https://www.facebook.com/lepinaster/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/lepinaster/ και στο σάιτ της εταιρείας http://lepinaster.com/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, μην ξεχνάτε να αγαπάτε τον εαυτό σας και να τον φροντίζετε, όπως του αρμόζει!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti