To N Jewelry μας μαθαίνει τι σημαίνει στυλ!

Φίλες μου, σήμερα είναι Κυριακή και ελπίζω να είστε κάπου όμορφα, παρέα με αγαπημένα σας πρόσωπα και να αδράξετε την ημέρα όσο καλύτερα μπορείτε. Εγώ προφανώς, είμαι πάλι στον υπολογιστή και στο σημερινό ποστ δεν θα σας μιλήσω για ομορφιά, αλλά για μόδα.


Πρόσφατα, ανακάλυψα, το N Jewelry, που είναι η κατασκευή δύο γυναικών, μαμάς και κόρης που με τις χειροποίητες δημιουργίες τους έχουν ξετρελάνει τον κόσμο του Instagram. Η αλήθεια είναι, πως από την πρώτη στιγμή που μπήκα στην σελίδα τους ξετρελάθηκα με τα κοσμήματα αλλά και με την μεγάλη ποικιλία σε τσάντες, που είναι όλες χειροποίητες και πολύ πολύ ξεχωριστές. Ξέρετε σε καιρό κρίσης, είναι πολύ σημαντικό να στηρίζουμε τα εγχειρήματα νέων ανθρώπων, πόσο μάλλον όταν αυτά είναι τόσο μοναδικά όσο των κοριτσιών από το N Jewelry.


Η αλήθεια είναι, πως όταν ήρθαν τα δικά μου κοσμήματα στα χέρια μου, στεναχωρέθηκα γιατί δεν ήταν για το δικό μου στυλ. Παρόλα αυτά, θα τα κάνω δώρο στην κολλητή μου, που φαντάζομαι πως θα τα εκτιμήσει δεόντως. Έπειτα, όμως σκέφτηκα, πως κάπου εκεί κρύβεται η μοναδικότητα των δημιουργιών της εταιρείας N Jewelry, πως μπορούν να τα φορέσουν και να τα επιλέξουν γυναίκες με διαφορετικά στυλ, που είναι όλες τους τόσο ξεχωριστές.
Βέβαια τι να πει κανείς, για τις πλεκτές τους τσάντες ή τις τσάντες από κουρελού, που είναι η απόλυτη τάση για φέτος τον χειμώνα. Είναι όλες τους πανέμορφες και πολύ πολύ ξεχωριστές και δεν σας κρύβω, πως θα ήθελα πάρα πολύ να είχα μία τέτοια τσάντα στην κατοχή μου, καθώς συνδυάζεται εύκολα με τα τζιν σας, αλλά με ένα total black look για τις βραδινές σας εμφανίσεις.


Νομίζω, πραγματικά πως το N Jewelry είναι το μέρος, που πρέπει να καταφεύγει η κάθε γυναίκα, καθώς με λίγα χρήματα μπορεί να ανανεώσει την γκαρνταρόμπα και το στυλ της!!
Μπορείτε λοιπόν, να μπείτε και να δείτε κι εσείς την δουλειά των κοριτσιών και με το πόση αγάπη κάνουν τις δημιουργίες τους, τόσο στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/nikjewelry/?fref=ts όσο και στην σελίδα τους στο Instagram https://www.instagram.com/njewelry_/. Eγώ θα τις ευχηθώ να φτάσουν πολύ ψηλά με την δουλειά τους και να συνεχίζουν να σκορπούν χαμόγελα στις γυναίκες που φορούν και εντάσσουν κάποια δημιουργία από το N Jewelry στην καθημερινότητά τους!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti