To nakaspaper γνωρίζει πολύ καλά, πως είναι τα μικρά πράγματα, που κάνουν την ζωή μας μεγάλη!

Φίλοι μου, στο σημερινό ποστ δεν θα σας μιλήσω ούτε για μόδα ούτε για ομορφιά. Θα σας μιλήσω για οργάνωση και το πως να πετύχετε με λίγα χρήματα το δωμάτιο των ονείρων σας. Η αλήθεια είναι, πως τώρα με το μεταπτυχιακό και την δουλειά έχω ελάχιστο χρόνο, που μπορώ να αφιερώσω στο να οργανώσω τον χώρο μου.  To nakas paper, όμως μου απέδειξε, πως τα όνειρα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα.


Η αλήθεια είναι, πως όταν πλοηγήθηκα για πρώτη φορά στο e shop της εταιρείας έμεινα εντυπωσιασμένη με την μεγάλη ποικιλία προϊόντων, που μπορεί να βρει κανείς σε αυτό. Είτε είσαι μαθητής, φοιτητής ή εργαζόμενος είναι ο πιο υπέροχος χώρος για να προμηθευτείς τα κατάλληλα εφόδια για την δουλειά ή το σχολείο σου. Πραγματικά, χάνεσαι μέσα σε μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, που είναι όλα τόσο μοναδικά και δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλλέξεις. Το πρώτο λοιπόν, αντικείμενο που επέλεξα ήταν ένας πίνακας με τις ημέρες τις εβδομάδας, που μου υπενθυμίζει όλες τις αρμοδιότητες, που έχω να κάνω στην μέρα μου. Φυσικά, πολλές φορές τον αξιοποιώ και στην δουλειά μου ή για να γράψω αστεία quotes, που θα μου φτιάξουν την εβδομάδα!


Επόμενο προϊόν, που το λατρέψατε κι εσείς είναι ένα ημερολόγιο, που από τότε που έφτασε στα χέρια μου, δεν έχει βγει από την τσάντα μου. Ότι έχω να σκεφτώ είναι καλά οργανωμένο εκεί μέσα και μάλιστα, πολλές φορές γράφω και τα σχέδια που έχω για το μέλλον, καθώς είναι τόσο όμορφο και με εμπνέει για φιλοσοφικές συζητήσεις με τον εαυτό μου. Καθώς, όμως όπως σας είπα το γραφείο και ο χώρος μου ήταν μουντός, δεν μπορούσα να μην πάρω και ένα καταπληκτικό πράσινο δεινοσαυράκι, να διακοσμήσει τον άδειο μου χώρο. Πλέον, ο χώρος μου και δεν είναι τόσο βαρετός και έχω αυτοκόλλητα post it, όταν τα χρειάζομαι.


Τελευταίο και καλύτερο, είναι το πιο υπέροχο βιβλίο, που μου έστειλε το nakaspaper και είναι ένα βιβλίο με τα μυστικά, που κάνουν τις Παριζιάνες ξεχωριστές και να ξεχωρίζουν για το στυλ τους. Το διαβάζω, κάθε φορά μόλις επιστρέφω από την δουλειά και με έχουν εντυπωσιάσει τόσο οι εικόνες που συνοδεύουν τα κείμενα όσο και το ίδιο το περιεχόμενο του βιβλίου. Πραγματικά, μαγικό!


Αν θέλετε λοιπόν, να μεταμορφώσετε κι εσείς την διάθεση και τον χώρο σας το nakaspaper ξέρει τον τρόπο! Μπορείτε να το ακολουθήσετε στην σελίδα του στο Facebook https://www.facebook.com/nakaspaper/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/nakaspaper_gr/ και στο ηλεκτρονικό κατάστημα http://www.nakaspaper.gr/. Και να θυμάστε, πως είναι στο χέρι μας να ζούμε σε ένα όμορφο σπίτι που μας κάνει να νιώθουμε ασφάλεια και αυτοπεποίθηση! Και το nakaspaper είναι το μέρος που όλοι ψάχνουμε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti