To One Beauty φροντίζει για το χαμόγελό μου και εγώ το απολαμβάνω!!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Σάββατο και ελπίζω να είστε κάπου όμορφα, να έχετε αγαπημένους ανθρώπους γύρω σας και η διάθεσή σας να βρίσκεται στα ύψη! Δυστυχώς, εγώ και σήμερα δουλεύω, παρόλα αυτά δεν μπορούσα να μην αφιερώσω κάποιο χρόνο για να σας γράψω ένα ποστ για την καταπληκτική λευκαντική κρέμα από την εταιρεία MR. BLANC TEETH, που την βρίσκεται στο One Beauty.


Tην αγάπη, που έχω στο One Beauty και στα προϊόντα του, νομίζω την γνωρίζετε. Για εμένα είναι το κορυφαίο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα, που περιέχει μοναδικά προϊόντα, διαφορετικά από αυτά, που συναντάμε σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα και ιδιαίτερα ευεργετικά τόσο για την επιδερμίδα όσο και για το χαμόγελό μας. Επειδή λοιπόν, γνωρίζω πως πολλοί άνθρωποι δεν αισθάνονται καλά με το χαμόγελό τους, αποφάσισα να δοκιμάσω την συγκεκριμένη λευκαντική κρέμα, που έχω ακούσει πως πραγματικά κάνει θαύματα.


Πέρα από την παιχνιδιάρικη και πολύ προσεγμένη μαύρη συσκευασία της η συγκεκριμένη κρέμα λεύκανσης δοντιών, από ξυλάνθρακα και μπαμπού υπόσχεται μέσα σε λίγες εβδομάδες σαφώς πιο λευκά δόντια. Φυσικά δεν αντικαθιστά, το καθημερινό πλύσιμο των δοντιών σας και για να την χρησιμοποιήσετε χρειάζεστε πραγματικά ελάχιστη ποσότητα! Βουρτσίζετε τα δόντια σας για 2- 3 λεπτά και για επιπλέον αφαίρεση των λεκέδων, μπορείτε να την αφήσετε την κρέμα και ένα λεπτό στα δόντια σας. Εγώ πλέον, την έχω εντάξει στην καθημερινή μου ρουτίνα περιποίησης και αναμένω να δω τα μαγικά της αποτελέσματα!

Πρέπει όμως να γνωρίστε πως το συγκεκριμένο προϊόν, δεν πρέπει να χρησιμοποιείται στην περίοδο της εγκυμοσύνης και του θηλασμού. Για όλους όμως, εμάς που θέλουμε να φροντίζουμε το χαμόγελό μας χαίρομαι τόσο πολύ, που υπάρχουν ηλεκτρονικά καταστήματα, που δεν σταματάνε να μας εντυπωσιάζουν όπως το One Beauty.
Την συγκεκριμένη κρέμα λεύκανσης και άλλα εξαιρετικά προϊόντα μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα του One Beauty στο Facebook https://www.facebook.com/onebeauty.gr/?fref=ts, στο Instagram https://www.instagram.com/onebeauty.gr/ και στο site https://www.onebeauty.gr/. Επίσης, αυτή την στιγμή τρέχει διαγωνισμός με αυτό το μοναδικό προιόν στην σελίδα μου στο Instagram, οπότε τρέξτε να πάρετε μέρος για να έχετε ένα λαμπερό χαμόγελο!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti