Ρετρό πρωινά περιποίησης παρέα με το Bee Factor Natural Cosmetics!

Καλημέρα φίλοι μου, σήμερα είναι Τρίτη και ως γνωστόν οι Τρίτες κουβαλούν την νοσταλγία του Σαββατοκύριακου και την αναμονή του επόμενου που μπορεί να μας φαντάζει μακρινό, αλλά είναι ήδη καθ' οδόν. Χθες λοιπόν, ανέβασα έναν διαγωνισμό στην σελίδα μου στο Instagram, παρέα με το Bee Factor, όπου μία τυχερή θα κερδίσει κάποια προϊόντα, που θα της κάνουν την ζωή πιο εύκολη τώρα τον χειμώνα.


Η αλήθεια είναι, πως όταν παρέλαβα το δέμα από την εταιρεία μου είχαν στείλει τα προϊόντα μέσα σε ένα υπέροχο κίτρινο κουτί και συνειδητοποίησα, πως η επιτυχία σε κάποιες εταιρείες δεν είναι τυχαία. Όταν άνοιξα, λοιπόν το δέμα βρήκα τρία προϊόντα, must have για την εποχή που διανύουμε και αμέσως τα ενσωμάτωσα στην καθημερινή ρουτίνα περιποίησής μου. Τα δύο πρώτα προϊόντα, είναι από την αρωματική σειρά της εταιρείας και πρόκειται για δύο κεραλοιφές, που είναι ιδανικές για πρόσωπο και σώμα και στόχο έχει να θρέψει, να ενυδατώσει και να αναζωογονήσει το δέρμα σας. Περιέχουν αγνά συστατικά, κάτι που επιδιώκω να βρίσκω στα προϊόντα περιποίησης μου, μερικά από τα οποία είναι το κερί μέλισσας, το αμυγδαλέλαιο, το βιολογικό ελαιόλαδο και το βούτυρο καριτέ.


Εμένα η εταιρεία μου έστειλε αυτό με την μυρωδιά Mohito Madness, που πραγματικά μυρίζει ήπια μεν, αλλά καλοκαίρι δε και το French Affair, που η μυρωδιά του είναι σαφώς πιο χειμωνιάτικη και περιέχει αισθησιακό άρωμα τριαντάφυλλου και μπαχαρικών. Πραγματικά, είναι δύο άκρως πολυχρηστικά προϊόντα, έρχονται σε μικρές μεν αλλά πολύ βολικές συσκευασίες, τη μία εκ των οποίων την έχω πάνω στο boudoir μου και την δεύτερη μονίμως μέσα στην τσάντα μου και όποτε νιώθω κάποια περιοχή του δέρματος μου αφυδατωμένη, χρησιμοποιώ αυτό το μοναδικό προϊόν.
Τέλος, από την χειμωνιάτικη ρουτίνα περιποίησης μου και τις προτάσεις του Bee Factor δεν θα μπορούσε να λείπει και ένα lip balm. Όμως δεν είναι ένα τυχαίο lip balm! Η εταιρεία μου έστειλε από την σειρά περιποίησης χειλιών της, το βούτυρο κακάο με μέλι & βιταμίνη Ε-μέντα. Το συγκεκριμένο προϊόν, χαρίζει πλούσια θρέψη και ενυδάτωση στα σκασμένα χείλη και η μέντα έχει cooling effect δίνοντας όγκο στα χείλη!


Αν λοιπόν θέλετε να προμηθευτείτε και εσείς τα δικά σας προϊόντα από το Bee Factor μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/beefactor.gr/, στο instagram https://www.instagram.com/bee_factor/ και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα http://beefactor.gr/. Mην ξεχνάτε φυσικά και τον διαγωνισμό, όπου τρέχει στην σελίδα μου στο Instagram! Μέχρι το επόμενό μου ποστ <<Bee comfortable in your own skin>>!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti