Η ρουτίνα περιποίησης που ακολουθώ τις Κυριακές!

Φίλοι μου, σήμερα αν και έχω να κάνω εργασίες και πολύ διάβασμα να περιμένει αποφάσισα να σας γράψω, γιατί κάπως να μου έλειψε η επικοινωνία μαζί σας! Έτσι λοιπόν, αφού σας ρώτησα αν θα σας ενδιέφερε να σας δείξω ποια προϊόντα χρησιμοποιώ για το καθημερινό μου μακιγιάζ ή το bath routine μου, η πλειοψηφία αποφάσισε για την ρουτίνα που κάνω εγώ πριν ή μετά το μπάνιο μου.
Νομίζω πως δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν χαλαρώνει και δεν νιώθει ανανεωμένος μετά από ένα ζεστό αφρόλουτρο. Αφού λοιπόν, το μπάνιο του σπιτιού έχει γεμίσει μόνο με δικά μου προϊόντα, πάμε να σας αναφέρω τι χρησιμοποιώ για την φροντίδα και ενυδάτωση του προσώπου, του σώματος και των μαλλιών μου. Μόλις ξυπνήσω το πρωί, το πρώτο πράγμα που θα πιάσω στα χέρια μου είναι η λευκαντική κρέμα Μr Blanc Teeth από το One Beauty και τα άλατα από το Elaia spa που θα ρίξω στην μπανιέρα μου, αφού την έχω γεμίσει με νερό. Όσον αφορά το αφρόλουτρο, δεν έχω δοκιμάσει κάποιο, που να με έχει ξετρελάνει, οπότε αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο, θα το δοκιμάσω με μεγάλη χαρά!


Κατά την διάρκεια του μπάνιου μου, κάνω απολέπιση στο σώμα με το Body Scrub από την εταιρεία Body Blendz και το λατρεύω, καθώς πέρα από συσφικτικές ιδιότητες με τονώνει και με ξυπνάει, λόγω του αρώματος καφέ που περιέχει! Στα μαλλιά, αυτό το διάστημα δοκιμάζω δύο καινούρια προϊόντα από το ηλεκτρονικό κατάστημα Α beauty και είναι και τα δύο πολύ οικονομικά, είναι το σαμπουάν και το conditioner της εταιρείας Diplona professional και είναι ιδανικό για όσες έχετε κατεστραμμένα μαλλιά! Μάλιστα, τις ημέρες που θέλω να περιποιηθώ έξτρα τα μαλλιά μου, βάζω κάποιο λαδάκι ή μια μάσκα μαλλιών σε αυτά, τα τυλίγω και την αφήνω για μια δυο ώρες και έπειτα την ξεβγάζω.


Μόλις βγω από το μπάνιο μου, σειρά έχει η περιποίηση του σώματος και του προσώπου μου. Όσον αφορά το σώμα χρησιμοποιώ την κρέμα σώματος της εταιρείας eolia που έχει μυρωδιά μπισκότο και βανίλια και είναι η νούμερο 1 κρέμα σώματος, που έχω δοκιμάσει. Ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα μου και το άρωμά της διαρκεί ώρες. Μερικές φορές όμως, όταν νιώθω ιδιαίτερα αφυδατωμένη την περιοχή των ποδιών χρησιμοποιώ και το λάδι σώματος από τα Messinian spa, όπου είναι υπέροχο για την έξτρα ενυδάτωση που χρειάζομαι.


Τέλος, σειρά έχει το πρόσωπο, όπου ξεκινάω τον καθαρισμό της επιδερμίδας μου με το καθαριστικό προσώπου της εταιρείας Youth lab και έπειτα βάζω την μάσκα- scrub από την εταιρεία Lepinaster, όπου τα αποτελέσματά της είναι εκθαμβωτικά. Τέλος, όσον αφορά την ενυδάτωση του προσώπου μου χρησιμοποιώ την ενυδατική κρέμα της εταιρείας Exelia και την κρέμα ματιών από την εταιρεία Eleon, ενώ δεν παραλείπω για την ενδυνάμωση των βλεφαρίδων μου την θεραπεία της εταιρείας Foltene Pharma.


Αν μείνω στο σπίτι, μετά το μπάνιο μου, θα ψεκαστώ με το BODY MIST της εταιρείας BLUE SCENTS με το άρωμα Club Tropicana και η διάθεσή μου θα ανέβει στα ύψη, ενώ αν βγω θα βάλω το αγαπημένο μου άρωμα My Burberry από το Venera.gr. Περιμένω να μου προτείνετε προϊόντα που χρησιμοποιείτε εσείς στο μπάνιο σας και σας ανεβάζουν την διάθεση! Να έχετε μια όμορφη Κυριακή ομορφιές μου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti