Τα αγαπημένα μου κραγιόν για αυτό τον χειμώνα!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Δευτέρα και καθώς όλοι γνωρίσουμε, πως η αρχή της εβδομάδας είναι πιο δύσκολη, πόσο μάλλον, όταν είσαι άρρωστος σαν κι εμένα, αποφάσισα να σας γράψω αυτό το ποστ για τα κραγιόν που αγαπώ και θα φορέσω πιο πολύ αυτόν τον χειμώνα. Μάλιστα, τα έχω χωρίσει και σε κατηγορίες και ελπίζω στο τέλος του ποστ να μοιραστείτε και εσείς τα δικά σας αγαπημένα μαζί μου!


Πρώτη κατηγορία και στην καρδιά αλλά και στο νεσεσέρ μου, είναι οι καφέ αποχρώσεις! Είναι η απόλυτη τάση για τον φετινό χειμώνα, όπως ήταν και πέρσι και τα δικά μου αγαπημένα είναι από την εταιρεία Tommy G. Είναι πραγματικά πανέμορφα, θυμίζουν σοκολάτα και ανάλογα με την διάθεσή μου και με το, που έχω να πάω φοράω και την ιδανική απόχρωση. Έχω λοιπόν στα χέρια μου, τα νούμερα 51, 52, 53 και όπως βλέπετε και από τα swatches είναι φοβερά pigmented και αν θέλετε να μαλακώσετε λίγο το χρώμα και να κάνετε πιο juicy τα χείλη σας η εταιρεία, πίσω από την κάθε απόχρωση έχει και το lip gloss και έτσι έχετε δύο προϊόντα σε ένα. Πραγματικά, για εμένα η εταιρεία Tommy G είναι μία εταιρεία που σέβεται τον καταναλωτή και θέλω να δοκιμάσω ακόμη περισσότερα προϊόντα της!


Δεύτερη κατηγορία κραγιόν, για τις πιο βραδινές εμφανίσεις μου είναι αυτή με τις κόκκινες και πορτοκαλοκόκκινες αποχρώσεις! Ειδικά τον χειμώνα, που όλη η γκαρνταρόμπα μας είναι με πιο σκούρα χρώματα ρούχα επιβάλλεται να τιμάμε και το κόκκινο. Τα δικά μου αγαπημένα κραγιόν, σε αυτή την φλογερή κατηγορία είναι το κόκκινο, που έχει λανσάρει η Ελένη Μενεγάκη με την εταιρεία L' oreal, που είναι η απόχρωση 346 από τα COLOR RICHE MATTE και το πολύ ιδιαίτερο κραγιόν από την εταιρεία Golden Rose στην απόχρωση 14. H συγκεκριμένη σειρά της εταιρείας Golden Rose λέγεται LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK και έχει κλέψει την καρδιά όλων των γυναικών, καθώς προσφέρει διάρκεια, φοβερές αποχρώσεις και άνετη αίσθηση στα χείλη!



Τέλος, η εταιρεία AVON έβγαλε μια ολοκαίνουρια σειρά που ονομάζεται mark και περιλαμβάνει και matte και πιο γυαλιστερές αποχρώσεις. Εγώ από την σειρά με τα matte επέλεξα μία nude απόχρωση, καθώς είναι αυτές που προτιμάω, όταν πηγαίνω στην δουλειά και ένα καταπληκτικό μωβ. Η nude απόχρωση ονομάζεται Dare to be Bare και η μωβ Man Eater. Είναι πραγματικά μοναδικά κραγιόν, με μεγάλη διάρκεια, ιδανικά για ταξίδια και σίγουρα θέλω να αποκτήσω και άλλα από την συγκεκριμένη σειρά!


Περιμένω λοιπόν, με ανυπομονησία να μου στείλετε και τα δικά σας αγαπημένα κραγιόν για τον φετινό χειμώνα και να μου γράψετε αν τολμάτε να βάζετε χρώμα στην ζωή σας ή λατρεύετε τις γήινες αποχρώσεις στα χείλη! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να περνάτε υπέροχα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti