H εταιρεία ANEMOESA ξέρει καλά τον τρόπο να μας κάνει χαρούμενους!

Φίλοι μου, το ξέρω καλά, πως το τελευταίο διάστημα δεν σας γράφω συχνά, καθώς δίνω εξετάσεις και το πρόγραμμά μου είναι ιδιαίτερα απαιτητικό!Την προηγούμενη εβδομάδα όμως, κατέφθασαν κάποια πράγματα από την εταιρεία ANEMOESA στα χέρια μου και από εκείνη την στιγμή δεν έχω σταματήσει να τα χρησιμοποιώ!


Πρώτο προϊόν, που μου αρέσει πάρα πολύ και πλέον είναι μονίμως στο μπάνιο μου είναι τα άλατα μπάνιου από την εταιρεία, που περιέχουν άλατα Epsom, χρώμα νερού και άρωμα σανδαλόξυλο. Το χρησιμοποιώ τις ημέρες, που θέλω να χαλαρώσω και αποβάλει από πάνω μου το άγχος και το στρες. Είναι το προϊόν, που κάθε γυναίκα πρέπει να έχει στον χώρο της, καθώς οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί και τα άλατα αυτά είναι συγκλονιστηκά!


Παραμένοντας στην περιποίηση του σώματος, η εν λόγω εταιρεία έχει δημιουργήσει μία μπάρα ενυδάτωσης, που είναι στην ουσία σαν μία κρέμα σώματος απλώς σε στέρεη μορφή. Είναι ένα συγκλονιστικό προϊόν, το οποίο το λατρεύω, μυρίζει φανταστικά και πλέον δεν λείπει από το νεσεσέρ μου και είναι υπερφανταστικό για τα ταξίδια!


Δεν μπορούσα όμως να μην σας μιλήσω, για την μάσκα με άργιλο, που είναι κατά της κυτταρίτιδας. Εγώ την εφαρμόζω, στο μπάνιο, την αφήνω να δράσει και χάρη στων συγκλονιστικών φυσικών συστατικών της και βλέπω αμέσως αλλαγή στην περιοχή, που την εφαρμόζω. Μπορείτε να την εφαρμόζετε σε πόδια, μηρούς, γλουτούς, κοιλιά και μπράτσα και μπορείτε να επαναλάβετε την διαδικασία δύο με τρεις φορές της εβδομάδα.


Τέλος, όσον αφορά την περιποίηση του σώματος, θα ήθελα να σας μιλήσω για το κερί μασάζ, που είναι σε μία προσεγμένη συσκευασία και έχει συστατικά το κερί με βάση την ελιά, άρωμα σοκολάτας και χρώμα Mica Hot Chocolate. H χρήση του είναι πάρα πολύ εύκολη, καθώς όταν το χρησιμοποιούμε ανάβουμε το κερί και περιμένουμε δύο λεπτά μέχρι να λιώσει και να μεταμορφωθεί σε λάδι για μασάζ. Το συγκεκριμένο, είναι ένα πολύ πρωτότυπο προϊόν, που δεν έχω δει κάπου αλλού να κυκλοφορεί, οπότε τρέξτε να το προμηθευτείτε!


Για την περιποίηση του προσώπου, τα δύο Best seller προσόντα της εταιρείας ΑNEMOESA είναι η μάσκα ενεργού άνθρακα, που απορροφά τη λιπαρότητα και καταπολεμά το σμήγμα και την ακμή. Μπορείτε να την εφαρμόσετε, δύο με τρεις φορές της εβδομάδα και πραγματικά είναι ένα προιόν, που για αυτό τα λόγια είναι φτωχά. Είναι όμως, η απόλυτη τάση φέτος το να χρησιμοποιούμε αντί για κάποιο καθαριστικό προσώπου, το σαπούνι μας.


Έτσι, η εταιρεία μου έστειλε ένα σαπούνι με χαβιάρι, που είναι θαυματουργό. Το βρέχω και κάνω κυκλικές κινήσεις γύρω από το πρόσωπό μου, εκείνο μυρίζει φανταστικά και έχω δει μέχρι τώρα μεγάλη αλλαγή στην επιδερμίδα μου.
Αν λοιπόν, θέλετε κι εσείς να δοκιμάσετε τα προϊόντα από την εταιρεία ANEMOESA μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/Anemoesasoaps/?fref=ts, στο Instagram https://www.instagram.com/anemoesasoaps/ και στο σάιτ της εταιρείας http://anemoesa.com/. Τα προϊόντα αυτά μάλιστα είναι ένα εξαιρετικό δώρο, τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές και ότι γίνεται με φυσικό τρόπο, για εμένα φανερώσει πως γίνεται με αγάπη!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti