To λατρεμένο μου A beauty ξέρει καλά πως να φτιάχνει την διάθεση της κάθε γυναίκας!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Πέμπτη και αφού ξύπνησα με ανεβασμένη διάθεση, έκανα τις δουλειές μου στο κέντρο κι αποφάσισα να σας γράψω αυτό το ποστ για το λατρεμένο μου A beauty. Ξέρετε, πως είναι λίγες οι εταιρείες, που με εντυπωσιάζουν και σας μιλάω ξανά και ξανά για αυτές, γιατί πέρα από οικονομικές έχουν και φανταστικά προϊόντα!


Η αλήθεια είναι, πως το τελευταίο δέμα από το A beauty δεν το περίμενα και όταν το άνοιξα όλα τα προϊόντα του με ενθουσίασαν στο 100%. Ξέρετε λατρεύω στην Ελλάδα της κρίσης, να βλέπω εταιρείες να είναι τόσο καλοδουλεμένος και μόνος τους στόχος να είναι να κάνουν τους πελάτες τους χαρούμενους. Και το A beauty, με τα σουπερ τέλεια προϊόντα του με κάνει να χαμογελάω από το πρωί μέχρι το βράδυ. Τα δύο προϊόντα που παρέλαβα, έχουν σχέση με την περιποίηση του προσώπου και είναι ένα γαλάκτωμα καθαρισμού 3 σε , καθώς προσφέρει καθαρισμό, ενυδάτωση και ντεμακιγιάζ με ένα μόνο πάτημα της αντλίας. Το συγκεκριμένο προϊόν μυρίζει φρεσκάδα και σε συνδυασμό με το scrub της A beauty νοιώθω μετά την επιδερμίδα μου, πιο καθαρή από ποτέ.


Τα συγκεκριμένα προϊόντα, δεν περιέχουν parabens ούτε αλλεργιογόνα και είναι δερματολογικά και μικροβιολογικά ελεγμένα. Επίσης, δεν κάνουν πειράματα στα ζώα και κάτι που με ενθουσίασε, είναι πως δεν είναι απρόσωπα. Αλλά από πίσω από κάθε προϊόν, αναγράφεται ένα extra tip, που θα κάνει την χρήση του συγκεκριμένου προϊόντος, ακόμη πιο μοναδική για εσένα! Για παράδειγμα, πίσω από το scrub έγραφε, πως μπορούμε να βάζουμε λίγο προϊόν μέσα στο γαλάκτωμα του προσώπου μας και έτσι να γίνεται σε βάθος ο καθαρισμός μας. Πραγματικά και τα δύο προϊόντα είναι συγκλονιστικά, σούπερ οικονομικά για αυτά που μας προσφέρουν και σας τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.


Φυσικά, καθώς ο χειμώνας έχει μπει για τα καλά το πολυαγαπημένο μου A beauty, φρόντισε να έχω προσεγμένα άκρα και μου έστειλε μία λίμα, ένα μικρό ασετόν και τρία βερνίκια- θεραπείες για τα νύχια μου. Εντάξει, σε αυτό το σημείο τα λόγια είναι περιττά, για το πόσο τα λάτρεψα και τα χρησιμοποίησα ήδη μέχρι τώρα. Επίσης, την μία από τις δύο θεραπείες όπως και το ασετόν, τις έχω βάλει στο νεσεσέρ της τσάντας μου και όποτε αισθάνομαι τα νύχια μου άτονα και θαμπά, χρησιμοποιώ τη συγκεκριμένη θεραπεία! Μην ξεχνάτε κορίτσια μου, πως τα περιποιημένα άκρα ακόμα και χωρίς κάποιο βερνίκι είναι must τάση για όλες τις εποχές, καθώς κρύβουν κάτι από την γαλλική φινέτσα!


Αυτά ήταν όλα τα προϊόντα και είμαι σίγουρη, πως θα τα λιώσω τον μήνα Νοέμβριο! Αν και εσείς ψάχνετε αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα, που δεν θα ξέρετε τι να πρωτοπάρετε και να δοκιμάσετε, το A beauty είναι εδώ για εσάς. Μπορείτε να το βρείτε στην σελίδα του στο Facebook https://www.facebook.com/abbeautycosmetics/?fref=ts, στο Instagram και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα https://www.abbeauty.com/! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να γεμίζετε την ζωή σας λάμψη!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti