To New Fashion Spirit μας βοηθά στο να έχουμε έναν παραμυθένιο χειμώνα!

Φίλοι μου, μπορεί το διάστημα αυτό να είμαι αρκετά πιεσμένη με την εξεταστική στο Μεταπτυχιακό μου, όμως για όσο μπορώ θα σας γράφω για όλα εκείνα τα πράγματα, που μου φτιάχνουν την διάθεση. Όπως, μπορείτε να καταλάβετε, το τελευταίο διάστημα η καθημερινότητά μου, περιορίζεται σε πολλές ώρες διαβάσματος και καθόλου χρόνο για να αφιερώσω στον εαυτό μου. Μέχρι, που ανακάλυψα τα μοναδικά κοσμήματα από το New Fashion Spirit.


Τα κοσμήματα λοιπόν αυτά, είναι παιχνιδιάρικα, λαχταριστά και μπορείτε να τα συνδυάσετε με όλες σας τις εμφανίσεις. Μάλιστα, μπορούν να φορεθούν και από μαμά και κόρη και γιατί όχι, να μην τα κάνετε και δώρο τώρα, που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Η αλήθεια είναι, πως φέτος δεν έχω επενδύσει σε πολλά ρούχα, καθώς θεωρώ, πως με ένα πολύ ιδιαίτερο κόσμημα μπορείς να αναδείξεις όλες σου τις εμφανίσεις. Και τα συγκεκριμένα κοσμήματα, πέρα του ότι είναι πολύ πολύ οικονομικά είναι λες και βγήκαν μόλις από παραμύθι.


Όλα τα κοσμήματα είναι φτιαγμένα από πηλό και με μεγάλη αγάπη προσοχή στην λεπτομέρεια. Η δημιουργός τους, η Ευαγγελία, αν και είναι μόλις 20 χρονών ξέρει πολύ καλά, πως να φτιάχνει την διάθεση κάθε γυναίκας και τα περισσότερα κοσμήματά της είναι donuts, κρουασάν και μας παραπέμπουν κάπου στο Παρίσι, όπου όλες οι γυναίκες προσέχουν και αφιερώνουν χρόνο στον εαυτό τους. Η αλήθεια είναι, πως τα δικά μου τα έχω καταευχαριστηθεί και πραγματικά τα φοράω από το πρωί μέχρι το βράδυ.


Παράλληλα, στα κοσμήματα από το New Fashion Spirit βλέπουμε να κυριαρχούν έντονα και τα γεωμετρικά σχέδια, κάτι που είναι η απόλυτη τάση για φέτος τον χειμώνα και το προτείνουν και μεγάλοι οίκοι μόδας. Φυσικά, αν είσαι και λάτρης των ιδιαίτερων κοσμημάτων και λατρεύεις να βάζεις χρώμα στις εμφανίσεις σου, είναι το απόλυτο μέρος, που πρέπει να επισκεφτείς!


Εγώ θα ευχαριστήσω πολύ την Ευαγγελία, που με το ταλέντο και το θάρρος της έχει καταφέρει να δημιουργήσει κοσμήματα, που μιλάνε στην καρδιά της κάθε γυναίκας και της εύχομαι να συνεχίζει να ξεχωρίζει με την δουλειά και την γλυκύτητα της. Τις μοναδικές δημιουργίες της Ευαγγελίας, μπορείτε να τις βρείτε στην σελίδα του New Fashion Spirit στο Facebook https://www.facebook.com/NewFashionSpirit/?fref=ts και στο Instagram https://www.instagram.com/newfashionspirit/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να περνάτε πανέμορφα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti