Εντυπωσιάστε στις γιορτές με μοναδικά κοσμήματα, από το Pretty Little Things!

Φίλοι μου, η αλήθεια είναι, πως έχω ξεσυνηθίσει να σας γράφω, καθώς είχα πάρει ρεπό μία εβδομάδα, όμως είμαι πάλι πίσω. Είμαι πίσω για να μιλήσουμε πάλι για μοναδικές ιδέες για δώρα και αυτή την φορά για μία σελίδα, που αγαπώ τόσο πολύ, καθώς δεν μπαίνει σε στεγανά και μας βοηθάει να εντυπωσιάζουμε σε κάθε μας βήμα.


Την σελίδα, Pretty Little Things την ανακάλυψα πριν κάποια χρόνια και από τότε λατρεύω τα κοσμήματά της. Βέβαια, αυτό που ξεχωρίζω στην συγκεκριμένη σελίδα είναι πως είναι πολύ μοναδική και ξεχωριστή κι απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες. Ιδιαίτερα, τις γιορτές μπορείτε να βρείτε ευφάνταστα σχέδια τόσο για εσάς όσο και για τα αγαπημένα σας πρόσωπα, που όμοιά τους δεν κυκλοφορούν στην αγορά. Αυτός λοιπόν, είναι κι ένας άλλος λόγος, που δεν τα αποχωρίζομαι ποτέ.
Τα φοράω, όλη την ημέρα, από το πρωί μέχρι το βράδυ και πραγματικά δίνουν στυλ σε κάθε μου εμφάνιση, δίχως πολύ κόπο. Με ένα κόκκινο κραγιόν και με τα μοναδικά σκουλαρίκια με πέρλες, από το Pretty Little Things κάθε γυναίκα μπορεί να είναι σαγηνευτική σε κάθε της βήμα και δίχως πολλά χρήματα.


Ξέρετε,το γεγονός, πως υπάρχουν στην Ελλάδα της κρίσης τόσο ιδιαίτεροι και πολύ μοναδικοί δημιουργοί, που ξεχωρίζουν με τον επαγγελματισμό και το ταλέντο τους είναι κάτι, που με κάνει να χαμογελάω. Και η αλήθεια είναι, πως αν και είμαι συνήθως λακωνική στον λόγο μου, όλες οι δημιουργίες από το Pretty Little Things, μου φτιάχνουν την διάθεση με τον ρετρό και vintage αέρα, που αποπνέουν.


Εγώ χιλιοευχαριστώ, το Pretty Little Things, που ότι κι αν το χρειάστηκα ήταν εκεί. Αλλά το ευχαριστώ επίσης καιπου τα τελευταία χρόνια αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι όλων των εμφανίσεων μου, χωρίς να ξεχωρίζω κάποιο περισσότερο γιατί όλα τα κομμάτια του ήταν συγκλονιστικά. Αν θέλετε λοιπόν, να κάνετε δώρα από καρδιάς το Pretty Little Things είναι εδώ για εσάς.


 Μπορείτε λοιπόν να επισκεφτείτε τόσο την σελίδα τους στο Facebook  https://www.facebook.com/prettylittlethings.vaso/?fref=ts όσο και στο Instagram https://www.instagram.com/my_pretty_little_things/ και να βρείτε εκείνα τα κομμάτια, που θα σας κάνουν να λάμψετε στις γιορτές των Χριστουγέννων! Και να θυμάστε, πως κάθε γυναίκα είναι μοναδική και της αξίζει ένα χειροποίητο κόσμημα από τα Pretty Little Things!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti