Τα ξηρά σαμπουάν από την εταιρεία Batiste, υπόσχονται όμορφα και καθαρά μαλλιά κάθε μέρα!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Δευτέρα και άλλη μια καινούρια εβδομάδα ξεκινάει. Μαζί με την καινούρια εβδομάδα, όλοι μας ξέρουμε πολύ καλά, πως ξεκινάνε και οι υποχρεώσεις και το τρέξιμο και τις περισσότερες ημέρες, ο χρόνος κυλάει χωρίς να το καταλάβουμε. Για εκείνες λοιπόν, τις ημέρες, που ξυπνάς και βλέπεις τα μαλλιά σου πιο άτονα από ποτέ, η εταιρεία Batiste σου έχει την λύση!


Η αλήθεια είναι, πως από μικρή ταλαιπωριόμουν ιδιαίτερα με τα μαλλιά μου. Τα μαλλιά μου, λάδωναν μέσα σε μία ημέρα και αυτό με ανάγκαζε να τα λούζω πολύ πολύ συχνά. Μάλιστα, πολλές φορές ακύρωνα και τις εξόδους μου, για να αποφύγω όλη αυτή την διαδικασία του λουσίματος και η απογοήτευση με κυρίευε πολύ συχνά. Η ίδια κατάσταση συνεχίστηκε και στο Πανεπιστήμιο, με αποτέλεσμα ο καλύτερός μου φίλος, να είναι πάντα η ντουζιέρα. 'Οχι πλέον!


Όλα αυτά λοιπόν, ανατράπηκαν, όταν ενημερώθηκα για τα μαγικά, που μπορούν να κάνουν τα ξηρά σαμπουάν της εταιρείας Batiste. Μπορείτε να τα βρείτε σε πολλές εκδοχές, ανάλογα με αυτήν που σας ταιριάζει και θα έχετε λαμπερά και καθαρά μαλλιά στο λεπτό! Έτσι, πάντα τα κουβαλάω μαζί μου στην τσάντα μου, καθώς σε λιγότερο από 1 λεπτό τα μαλλιά μου μεταμορφώνονται!


Εμένα, η εταιρεία μου έστειλε αυτό με την μυρωδιά floral & flirty flush και πραγματικά κάθε φορά, που το τοποθετώ στο τριχωτό της κεφαλής μου, όλοι μου οι φίλοι με ρωτάνε τι έχω κάνει και δείχνουν τόσο λαμπερά και υγιή! Μάλιστα, πολλές φορές χρησιμοποιώ το ξηρό σαμπουάν από Batiste, για να δώσω όγκο στα μαλλιά μου και το αποτέλεσμα είναι, σαν να έχω βγει από το κομμωτήριο!


Αν λοιπόν, αντιμετωπίζετε και εσείς πρόβλημα, με την λιπαρότητα ή ξυπνάτε κάθε μέρα και αναρωτιέστε τι λάθος κάνετε και τα μαλλιά σας δείχνουν άτονα, το μυστικό βρίσκεται στα λατρεμένα ξηρά σαμπουάν. Τα προϊόντα της εταιρείας Batiste, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook, στο Instagram https://www.instagram.com/batistegreece/, αλλά και σε διάφορα μαγαζιά με καλλυντικά. Και να θυμάστε once a Batiste girl, always a Batiste girl!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti