Η εταιρεία C products φροντίζει την επιδερμίδα μου με τον καλύτερο τρόπο!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Παρασκευή και ξέρω πως για πολλούς από εσάς η Παρασκευή είναι ημέρα χαλάρωσης και ανάκτησης ενέργειας. Έτσι λοιπόν, αποφάσισα σήμερα να μιλήσουμε για εκείνα τα προϊόντα που βοηθούν εμένα να ανακτήσω την χαμένη ενέργεια και να σας συστήσω μία νέα εταιρεία, που με έχει εντυπωσιάσει με την ποιότητα των προϊόντων της.


Στην εταιρεία C products, μπορεί κάθε γυναίκα να βρει αυτό που ψάχνει, καθώς η σειρά προϊόντων της εταιρείας περιλαμβάνει επιλεγμένα καλλυντικά και φαρμακευτικά προϊόντα, που αξιοποιούν τις ευεργετικές ιδιότητες των συστατικών της Νεκράς θάλασσας και συμβάλλουν στην άριστη λειτουργία των κυττάρων του δέρματος, καθώς και στην αντιμετώπιση παθήσεων, όπως η ακμή, η ψωρίαση και το έκζεμα, η κυτταρίτιδα, η δερματίτιδα, ακόμη και στην ανακούφιση αρθριτικών πόνων!


Η εταιρεία λοιπόν, μου έστειλε ένα καταπληκτικό διάφανο νεσεσέρ, που περιελάμβανε διάφορα προϊόντα για να τα δοκιμάσω και να σας πω τις εντυπώσεις μου! Πρώτα προϊόντα, που δοκίμασα ήταν τα άλατα μπάνιου, με λεβάντα και rosemary, που μετέτρεψαν το μπάνιο μου σε μία απίστευτη εμπειρία χαλάρωσης. Έπειτα, ενθουσιάστηκα με το Rosy Mist της εταιρείας, που είναι ένας συνδυασμός μεταλλικού νερού Νεκράς θάλασσας και ροδόνερου, το οποίο αναζωογονεί, ενυδατώνει, τονώνει και καταπραΰνει την επιδερμίδα. Φανταστικό προϊόν και απαραίτητο για την κάθε γυναίκα!
Τέλος, το σετ περιελάμβανε μία μάσκα και ένα scrub απολέπισης, που πλέον έχουν μπει στην εβδομαδιαία περιποίηση της επιδερμίδας μου. Το scrub αφήνει την επιδερμίδα μου απίστευτα καθαρή και η συγκεκριμένη μάσκα είναι ότι καλύτερο, έχω χρησιμοποιήσει εδώ και χρόνια!


Αν θέλετε λοιπόν, να επενδύσετε κι εσείς σε αυτά τα προϊόντα, που θα σας ανανεώσουν η εταιρεία C products πρέπει να είναι η πρώτη σας επιλογή. Τα παραπάνω προιόντα, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/Cproducts/, στο Instagram  https://www.instagram.com/cproductsgr/?hl=el, αλλά και στο σάιτ τους https://c-products.gr/! Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να περνάτε πανέμορφα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti