Φροντίστε τον εαυτό σας με τα μοναδικά προϊόντα από την εταιρεία DEKAZ S.A.

Φίλοι μου, το 2018 είναι πλέον γεγονός και νιώθω, πως έχω γεμίσει μπαταρίες για να μοιραστώ μαζί σας ότι ξεχωρίζω από όλες τις εταιρείες , που συνεργάζομαι! Σήμερα θα σας μιλήσω για την πολυαγαπημένη μου εταιρεία DEKAZ S.A., που με έχει εκπλήξει με τα μοναδικά της προϊόντα, αλλά και το γεγονός, πως είναι και τόσο γενναιόδωρη και με εσάς και συχνά διοργανώνουμε διαγωνισμούς, για να δοκιμάζετε κι εσείς τα προϊόντα της!


Κάθε φορά λοιπόν, που λαμβάνω κάποιο δεματάκι από την εν λόγω εταιρεία ανυπομονώ να σας το δείξω, καθώς θεωρώ πως η εταιρεία DEKAZ S.A βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά! Τα προϊόντα που είδα λοιπόν, που είδα αρχικά μέσα στο δεματάκι μου ήταν η BB CREAM, από MEY OF SWITZELAND σε δύο αποχρώσεις. Μου την στείλανε στην ανοιχτή και στην πιο σκούρη απόχρωση, γεγονός που με χαροποίησε, καθώς τις δοκίμασα και τις δύο! Το προϊόν είναι στα 40 ml και φωτίζει την επιδερμίδα, χαρίζοντας της ομοιόμορφη και φρέσκια όψη, καθώς ενυδατώνει και προστατεύει την επιδερμίδα από τις βλαβερές επιδράσεις της ηλιακής ακτινοβολίας και των ελεύθερων ριζών! Θεωρώ, πως είναι απαραίτητο για κάθε γυναίκα, η οποία εργάζεται πολλές ώρες, ιδιαίτερα στις μεγαλουπόλεις και προσωπικά δεν θέλω να λείπει ποτέ από το νεσεσέρ μου!


Επόμενο προϊόν, που προσωπικά δεν έχω δοκιμάσει από άλλη εταιρεία και ανυπομονώ είναι πάλι από την MEY OF SWITZELAND και πρόκειται για μια τονωτική λοσιόν προσώπου της MEY κι είναι ειδικά σχεδιασμένη για να τονώνει, να φωτίζει και να ενυδατώνει την επιδερμίδα! Μάλιστα αναφέρει, πως η βιταμίνη C και το έλαιο πορτοκαλιού αποτρέπουν την μελάχρωση του δέρματος, προάγουν την σύνθεση κολλαγόνου και μειώνουν τις λεπτές γραμμές, αυξάνοντας την λάμψη και την ελαστικότητα του δέρματος! Εγώ το αγαπώ λίγο παραπάνω αυτό το προϊόν, καθώς είναι για όλες τις ηλικίες και πραγματικά κάνει θαύματα!


Τελευταίο προϊόν, που έλαβα στα χέρια μου είναι το MEY INSTANT WRINKLE FIGHTER, που είναι μια στοχευμένη νέας γενιάς θεραπεία- σχεδιασμένη για να απαλύνει άμεσα τα ορατά σημάδια της γήρανσης. Εκτιμώ πάρα πολύ το γεγονός, που το προϊόν είναι σε σωληνάριο και μπορούμε να το έχουμε πάντα μαζί μας, αλλά και που δεν είναι σε βαζάκι για να βάζουμε μέσα τα χέρια μας, που είναι φορέας μικροβίων.


Αυτά ήταν όλα τα προϊόντα από την εταιρεία DEKAZ S.A. και την ευχαριστώ πολύ, που με εμπιστεύεται και έχουμε ξεκινήσει μια πολύ όμορφη συνεργασία. Εσείς μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/DEKAZ-SA-128046170664835/?fref=ts, στο Instagram https://www.instagram.com/dekazsa/ και στην σελίδα τους http://www.dekaz.gr/. Μείνετε λοιπόν συντονισμένοι, γιατί τα ομορφότερα με την εταιρεία DEKAZ S.A. τώρα ξεκινάνε!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti