Δώστε ένταση στο βλέμμα σας με τα μοναδικά προϊόντα, της εταιρείας Eveline Cosmetics!!

Φίλοι μου, σήμερα ο καιρός μπορεί να είναι μουντός, αλλά σας έχω σούπερ ποστ με το δικό μου survival kit της εταιρείας Eveline Cosmetics με τα προϊόντα, που χρησιμοποιώ όταν θέλω να δώσω ένταση στο βλέμμα μου, χωρίς όμως να ταλαιπωρώ τις βλεφαρίδες μου!


Υπάρχουν πολλές γυναίκες, που δεν αντέχουν ούτε μία ημέρα χωρίς μάσκαρα και κάπως σαν να ανήκω και εγώ σε αυτή την κατηγορία. Όμως το σετ της εταιρείας Eveline Cosmetics, με έχει πραγματικά σώσει καθώς έχει μέσα όλα όσα χρειάζομαι για το μακιγιάζ των ματιών μου! Πρώτο προιόν, που περιέχει μέσα το σετ είναι η Grand Couture SPECTACULAR LASHES, που είναι μία καταπληκτική μάσκαρα, με ένα πολύ εύκαμπτο βουρτσάκι και δίνει όγκο στις βλεφαρίδες μου! Έχει μία πολύ σικ συσκευασία, και πραγματικά είναι το πρώτο προϊόν, που βάζω στο νεσεσέρ μου κάθε μέρα!

Επόμενο προϊόν, που πραγματικά λατρεύω και με βοηθάει να δίνω ένταση και να πετυχαίνω αυτό το γατίσιο βλέμμα είναι το eyeliner της εταιρείας Eveline Cosmetics κι ονομάζεται Liquid Precision eyeliner. Αν και πάντοτε φοβόμουν κι έκανα πάρα πολύ ώρα για την εφαρμογή του eyeliner, πλέον έχει γίνει πολύ απλή υπόθεση με αυτό το μαγικό προϊόν, που αφήνει έντονο μαύρο χρώμα και σχηματίζει την γραμμή των ονείρων μου!


Τελευταίο προϊόν, είναι η θεραπεία ενδυνάμωσης βλεφαρίδων, ένα προϊόν θαυματουργό, ιδανικό για όλες τις γυναίκες που καταπονούν τις βλεφαρίδες τους. Ονομάζεται, SOS Lash Booster και το εφαρμόζω στις βλεφαρίδες μου εκείνες τις ημέρες, όπου νιώθω πως το έχουν ανάγκη!


Αν λοιπόν, θέλετε να αποκτήσετε κι εσείς αυτό το μαγικό κιτ της εταιρείας Eveline Cosmetics βιαστείτε όσο είναι διαθέσιμο. Τα προιόντα της εταιρείας μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/evelinecosmeticsgreece/ και  στο Instagram https://www.instagram.com/evelinecosmeticsgreece/. Μέχρι το επόμενο μου ποστ, να φροντίζετε τον εαυτό σας και να περνάτε πανέμορφα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti