H εταιρεία femfresh μας δείχνει, πως να φροντίζουμε τον εαυτό μας με τον καλύτερο τρόπο!

Κορίτσια μου, σήμερα είναι Κυριακή και τις Κυριακές ως γνωστόν έχω ελεύθερο χρόνο να σας γράφω και να σας ενημερώνω για όλα αυτά, που έχω δοκιμάσει και με έχουν εντυπωσιάσει! To τελευταίο διάστημα λοιπόν, άκουγα συχνά τις γυναίκες να μιλούν για την εταιρεία Femfresh και ήθελα πάρα πολύ να την δοκιμάσω!


Το femfresh λοιπόν, είναι μία ήπια και απαλή σειρά φροντίδας της ευαίσθητης περιοχής, δερματολογικά και γυναικολογικά ελεγμένη, με ισορροπημένο PH. Στην ουσία, η φιλοσοφία πίσω από τα femfresh είναι, πως αφού δεν χρησιμοποιούμε σαμπουάν για τον καθαρισμό του προσώπου μας, δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε και σαμπουάν για την ευαίσθητη περιοχή!


Η εταιρεία femfresh λοιπόν, έχει πολλά προϊόντα, για να καλύψει τις ανάγκες όλων των γυναικών! Από τότε λοιπόν, που μου στείλανε το daily intimate wash με aloe vera, δεν λείπει ποτέ από το μπάνιο μου. Το προϊόν, μυρίζει καταπληκτικά, μυρίζει φρεσκάδα και ανυπομονώ να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα της εταιρείας, για να διαπιστώσω αν είναι το ίδιο εξαιρετικά κι αποτελεσματικά!



Αν λοιπόν, θέλετε κι εσείς να δοκιμάσετε τα εξαιρετικά προϊόντα της εταιρείας femfresh, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Instagram https://www.instagram.com/femfreshgreece/, αλλά και σε πολλά μαγαζιά με καλλυντικά! Και να θυμάστε, πως η καθαριότητα της ευαίσθητης περιοχής είναι παιχνιδάκι αν εμπιστευτείτε την εταιρεία femfresh!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti