H εταιρεία ORZENE φροντίζει για τα μαλλιά μου, όταν το έχουν ανάγκη!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Σάββατο. Όχι όμως ένα οποιοδήποτε Σάββατο. Σε δύο ημέρες ανοίγουν τα σχολεία και σιγά σιγά, θα πάει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Γνωρίζω καλά, πως όλοι μας μέσα στις γιορτές ταλαιπωρήσαμε πολύ τα μαλλιά μας είτε με διάφορα θερμαντικά προϊόντα είτε με προϊόντα styling! Έτσι, λοιπόν, αποφάσισα να γράψω αυτό το ποστ για όλες εσάς, που θέλετε να επαναφέρετε την ζωντάνια και την λάμψη στα μαλλιά σας, αλλά δεν ξέρετε τον τρόπο!


Η αλήθεια είναι, πως από μικρή άνηκα σε εκείνη την κατηγορία κοριτσιών, που τα μαλλιά μου ήταν πολύ λιπαρά και τα έκανα μπάνιο σχεδόν κάθε μέρα. Μια ημέρα λοιπόν, δοκίμασα τα προϊόντα της εταιρείας ORZENE και όλα άλλαξαν! Πλέον, τα μαλλιά μου τα λούζω δύο φορές την εβδομάδα και είναι πιο απαλά από ποτέ. Έτσι, όταν πληροφορήθηκα, πως η εταιρεία έβγαλε την σειρά PURE DETOX MICELLER δεν γινόταν να μην τα δοκιμάσω!


Η εταιρεία λοιπόν, μου έστειλε τα τρία προϊόντα της σειράς, που είναι το σαμπουάν, η μάσκα μαλλιών και το λαδάκι. Το πρώτο πράγμα, που μέτρησε θετικά για εμένα είναι πως τα προϊόντα αυτά είναι για όλους τους τύπους μαλλιών και έτσι μπορεί να τα χρησιμοποιεί όλη η οικογένεια. Κύριο χαρακτηριστικό τους βέβαια, είναι πως υπόσχονται καθαριστική δράση κι ενδυνάμωση της τρίχας. Η αλήθεια είναι, πως τα χρησιμοποιώ ήδη εδώ και μία εβδομάδα και δεν τα αλλάζω με τίποτα!


Μάλιστα, όταν έχω να κάνω κάποια φωτογράφηση για το blog είναι τα πρώτα προϊόντα, που πιάνω στα χέρια μου, καθώς αποκτούν αμέσως τα μαλλιά μου εκτυφλωτική λάμψη κι αποτέλεσμα, λες και έχω βγει από το κομμωτήριο. Αν λοιπόν, υποφέρετε πολύ με τα μαλλιά σας είτε είναι ξηρά είτε πολύ λιπαρά, η ORZENE ξέρει να τα φροντίζει, όπως κανένας άλλος!


Αχ κι αυτό το άρωμά τους. Extra μυστικό, που κάνω πολύ συχνά είναι να εφαρμόζω αρκετή ποσότητα από το λαδάκι, πριν από το μπάνιο μου και αυτό προσφέρει φουλ ενυδάτωση στα μαλλιά μου! Αυτό ήταν λοιπόν, το ποστ για την  περιποίηση των μαλλιών στο σπίτι. Αν θέλετε κι εσείς να δοκιμάσετε αυτά τα προϊόντα, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα της εταιρείας ORZENE στο Facebook https://www.facebook.com/orzenegreece/ και στο Instagram https://www.instagram.com/orzenegreece/. Μέχρι, το επόμενό μου ποστ να φροντίζετε και να αγαπάτε τον εαυτό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti