Τα μυστικά μου για υπέροχη βάση make up, με προιόντα της εταιρείας EVELINE COSMETICS!

Φίλοι μου σήμερα είναι Δευτέρα και ξέρω, πως για πολλούς από εμάς ξεκινάει το τρέξιμο της εβδομάδας. Η αλήθεια είναι, πως κατά καιρούς λαμβάνω μηνύματά σας, που με ρωτάτε ποια είναι τα προϊόντα, που χρησιμοποιώ για το μακιγιάζ του προσώπου μου, γιατί σας αρέσουν πολύ. Όταν ήμουν μικρότερη έκανα το λάθος, να βάζω πολύ μακιγιάζ στο πρόσωπό μου και πολλές φορές δεν το αφαιρούσα μετά καν το βράδυ.


Σήμερα λοιπόν, μετά από καιρό έχω βρει εκείνα τα make up, που δίνουν αψεγάδιαστη υφή στην επιδερμίδα μου, χωρίς να με μεγαλώνουν και να δείχνουν το πρόσωπό μου, με υπερβολική δόση μακιγιάζ επάνω του. Κατά καιρούς, λοιπόν, σας αναφέρω την εταιρεία EVELINE COSMETICS, γιατί πραγματικά όλα τα προϊόντα της είναι εξαιρετικά και σε πολύ προσιτές τιμές. Εγώ έχω στην κατοχή μου, δύο make up τα οποία και τα δύο υπόσχονται να σου παρέχουν κάλυψη 16 ώρες και όντως το κάνουν.


Επίσης, κάτι που λατρεύω και στα δύο, είναι πως έχουν SPF 10, οπότε τις ημέρες, που βιάζομαι να πάω στην δουλειά δεν χρειάζεται να τρέχω για να προλάβω να βάλω και αντηλιακό. Το πρώτο είναι, από την σειρά IDEAL COVER FULL HD και κάνει το δέρμα μου απίστευτα απαλό κι ενυδατωμένο για πολλές ώρες. Το άλλο, είναι από την σειρά BASE FULL HD και είναι και make up και primer, γεγονός που με ενθουσιάζει απίστευτα!


Αν λοιπόν, ψάχνετε κι εσείς εκείνα τα προϊόντα, που θα αλλάξουν την όψη του προσώπου σας, σας συστήνω ανεπιφύλακτα την εταιρεία EVELINE COSMETICS. Τα προϊόντα, που σας ανέφερα μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/evelinecosmeticsgreece/ και στο Instagram https://www.instagram.com/evelinecosmeticsgreece/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να χαμογελάτε!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti