Tα μοναδικά κοσμήματα από τo Deco view, θα μεταμορφώσουν όλες σας τις εμφανίσεις!

Φίλοι μου, σήμερα είναι Κυριακή και όπως σας ανέφερα θέλω όλο και περισσότερο να μοιράζομαι μαζί σας μερικά από τα δικά μου στιλιστικά μυστικά, που ακολουθώ και στην προσωπική μου ζωή! Η αλήθεια είναι πως μικρότερη, δεν τολμούσα ούτε στο ντύσιμο, ούτε στο μακιγιάζ μου. Πλέον όμως, μιας περιτριγυρίζομαι μόνο από τους καλύτερους αποφάσισα, να σας μιλήσω για το πολυαγαπημένο μου Deco view!


Η κοπέλα λοιπόν, που είναι εμπνευστής της ιδέας για το Deco view είναι μία γλυκύτατη γυναίκα, που αγαπάει τις γυναίκες και την διακόσμηση. Όπως μου εμπιστεύτηκε, από πολύ μικρή τρελαινόταν με την ιδέα του στολισμού διαφόρων χώρων και αυτή η αγάπη της την οδήγησε σιγά σιγά στον κόσμο του κοσμήματος! Τις ώρες λοιπόν, που τις απέμεναν από το διάβασμα για την σχολή της, ξεκίνησε να δημιουργεί τα δικά της κοσμήματα και όταν είδε την μεγάλη απήχηση, που είχαν στις γυναίκες το ξεκίνησε πιο εντατικά!


Εγώ ξεχωρίζω τα κοσμήματα, από την εταιρεία Deco view γιατί είναι ξεχωριστά και μπορούν πολύ εύκολα να μεταμορφώσουν όλες σας τις εμφανίσεις. Με μοναδικά χρώματα, μπορείτε να τα φορέσετε όλες τις ώρες και να είστε εντυπωσιακή σε κάθε σας βήμα! Πέρα, όμως από τα κομμάτια που βγάζει η δημιουργός του Deco view, οι περισσότερες παραγγελίες γίνονται σε συνεννόηση με τον πελάτη, όπου δίνει την ιδέα και έπειτα υλοποιείται. 



Στο Deco view, όμως πέρα από μοναδικά κοσμήματα, μπορείτε να βρείτε και αλυσίδες για τα γυαλιά σας, για να μην τα χάνετε συνέχεια και να είστε στυλάτος σε κάθε σας βήμα!Εγώ, έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένη, γιατί το Deco view, μου έδειξε, πως ο μαγικός κόσμος του κοσμήματος είναι προσιτός για όλους και μας κάνει λίγο έως πολύ πιο χαρούμενος!
Για να βρείτε τα δικά σας κοσμήματα, που θα μεταμορφώσουν όλες σας τις εμφανίσεις, μπορείτε να ακολουθήσετε την σελίδα του Deco view στο Facebook https://www.facebook.com/DecoViewww/, αλλά και στο Instagram https://www.instagram.com/deco.view/?hl=el! Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να περνάτε πανέμορφα και να τολμάτε να βάζετε χρώμα στις εμφανίσεις σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti