Τα προϊόντα της εταιρείας Wash & Go έδωσαν ζωή στα ταλαιπωρημένα μου μαλλιά!

Φίλοι μου, καινούρια εβδομάδα και όλοι γνωρίζω καλά, πως τρέχουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ. Η αλήθεια είναι, πως αυτή η εβδομάδα είναι κάπως πιο απαιτητική και για εμένα, καθώς ξεκινάω το δεύτερο Μεταπτυχιακό μου και σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις του μπλογκ και της δουλειάς, θα διανύσω μία αγχωτική περίοδο μέχρι να προσαρμοστώ.


Τώρα με το μπλογκ λοιπόν, καταπονώ αρκετά τα μαλλιά μου, καθώς πολλές φορές λόγω των φωτογραφήσεων χρησιμοποιώ πολύ συχνά μασιά και πιστολάκι. Το ξέρω, πως είναι μεγάλο λάθος, αλλά πολύ συχνά πρέπει. Επίσης, ξέρω, πως και πολλές γυναίκες, που βάφουν τα μαλλιά τους τα καταπονούν πολύ, με αποτέλεσμα πολλές φορές να είναι ξηρά και άτονα. Για όλα αυτά τα προβλήματα λοιπόν, είπα να δοκιμάσω και να εμπιστευτώ την μάσκα επανόρθωσης 5 σε 1, από την εταιρεία Wash & go.


Η μάσκα αυτή λοιπόν, υπόσχεται να χαρίσει στα μαλλιά σας θρέψη, όγκο, λάμψη, απαλότητα και αναδόμηση. Συνίσταται για ταλαιπωρημένα μαλλιά και περιέχει βούτυρο καριτέ και φυτική κερατίνη. Το πρώτο μεγάλο θετικό της είναι πως βρίσκεται στην ποσότητα των 300 ml, οπότε μπορούμε να την χρησιμοποιούμε για μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίς να φοβόμαστε μήπως μας τελειώσει!


Επίσης, μυρίζει φανταστικά, όπως και όλα τα προϊόντα της εταιρείας και δεν θέλεις να βγεις από το μπάνιο, όταν την χρησιμοποιείς. Τα μαλλιά μου ήδη, από την πρώτη εβδομάδα χρήσης είναι πιο λαμπερά και υγιή από ποτέ. Γεγονός, που με κάνει να θέλω να πάρω κι άλλα προϊόντα της εταιρείας!
Τα προϊόντα της εταιρείας Wash & Go μπορείτε να τα βρείτε στα σούπερ μάρκετ, σε καταστήματα με καλλυντικά και στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/washandgogreece/ και στο Instagram https://www.instagram.com/washandgogreece/. Και να θυμάστε, πως η ζωή έχει τα πάνω και τα κάτω της, τα μαλλιά μας όμως μπορούν να είναι πάντα όπως τα ονειρευόμαστε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti