Η πολυαγαπημένη μου εταιρεία Wet n wild, έχει τις καλύτερες προτάσεις όσον αφορά το μακιγιάζ!

Φίλοι μου, δεν κρατήθηκα και σήμερα αποφάσισα να σας γράψω άλλο ένα κείμενο με θέμα το μακιγιάζ αυτή την φορά. Ξέρετε όλοι, πόσο αγαπώ και εκτιμώ εκείνες τις εταιρείες, που δεν κάνουν πειράματα στα ζώα και αυτός είναι ένας από τους πολλούς λόγους που εκτιμώ και ξεχωρίζω την εταιρεία Wet n wild! Ένας άλλος λόγος, είναι το γεγονός, πως όλα τα προϊόντα της είναι πολύ οικονομικά και μπορεί να τα αγοράσει ο κάθε καταναλωτής, χωρίς να σκεφτεί τι πρέπει να στερηθεί για τα πάρει!


Έτσι λοιπόν, στο σημερινό ποστ θα σας μιλήσω για οικονομικά προϊόντα, που σέβονται όμως τον καταναλωτή και έχουν την ίδια ποιότητα με τα προϊόντα, πολύ πιο ακριβών εταιρειών! Η Wet n wild λοιπόν, μου έστειλε τρία προϊόντα της για να δοκιμάσω και να σας πω την γνώμη μου και μεταξύ αυτών υπήρχε μία πούδρα, ένα μανό, ένα highlighter και ένα κραγιόν σε μία φανταστική απόχρωση. Η αλήθεια είναι, πως πάντα χρησιμοποιούσα make up στο μακιγιάζ μου, αλλά αυτή ήταν μία πολύ καλή συγκυρία και μπορώ να πω, πως η πούδρα photofocus PRESSED POWDER POUDRE COMPACTE, είναι καταπληκτική. Εγώ έχω την απόχρωση, Natural Beige κι είναι κατάλληλη για τον τόνο της επιδερμίδας μου και είναι περιττό να σας πω, πως την χρησιμοποιώ συνέχεια!


Επόμενα προϊόν, φανταστικό και υπερτέλειο είναι το μανό 1 STEP WONDER GEL NAIL COLOR, που είναι σε μια καταπληκτική nude απόχρωση, λέγεται STAY CLASSY και σας δίνει την διάρκεια ενός ημιμόνιμου βερνικιού, όμως το πετυχαίνετε μόνες σας στο σπίτι. Μου αρέσει τόσο πολύ, το συγκεκριμένο βερνίκι, που θέλω να πάρω και άλλες αποχρώσεις.


Φυσικά, δεν θα μπορούσα να σας μιλήσω και για το κραγιόν, που μου ήρθε και υποκλίνομαι στο χρώμα του! Ονομάζεται Spiked with Rum είναι από την σειρά megalast, διαρκεί πολλές ώρες και είναι βουτυρένιο στα χείλη. Και για το τέλος, έχουμε το απόλυτο, κατά την γνώμη μου highlighter, σε ένα χρώμα, που χρυσαφίζει και είναι της σειράς megaglo κι ονομάζεται Crown of My Canopy. Είναι ακαταμάχητο και επίσης διαρκεί πάρα πολλές ώρες!
Αν λοιπόν, θέλετε το μακιγιάζ σας να έχει διάρκεια και να μην χρειάζεται να δίνετε μία περιουσία, για το επιθυμητό αποτέλεσμα, η εταιρεία Wet n wild, είναι ο απόλυτος προορισμός! Τα προιόντα της μπορείτε να τα βρείτε σε μεγάλα καταστήματα καλλυντικών, καθώς και στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook και στο Instagram, αλλά και στο Skouras Cosmetics! Thank you Wet n wild, που με κρατάς όμορφη και λαμπερή, ακόμη και όταν οι μέρες είναι μουντές!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti