Φτιάξε την διάθεσή σου με το καταπληκτικό τσάι, από την εταιρεία Bubbletale Greece!

Κορίτσια μου, η αλήθεια είναι, πως τώρα τελευταία οι ρυθμοί μου κατά την διάρκεια της ημέρας είναι γρήγοροι, καθώς λίγο οι φωτογραφήσεις για το blog, λίγο τα κείμενα, η δουλειά και το δεύτερο Μεταπτυχιακό με έχουν ρίξει ψυχολογικά. Παρόλα αυτά, προσπαθώ να βρίσκω πάντα χρόνο για εσάς για να μιλάμε και να μοιράζομαι μαζί σας, όλα εκείνα τα καινούρια πράγματα, που έχω δοκιμάσει και με συναρπάζουν! Γι' αυτό λοιπόν σήμερα, θα σας μιλήσω για το μοναδικά Bubbletale Greece!


Χθες λοιπόν, καθώς επέστρεψα από την δουλειά βρήκα να με περιμένει το πιο όμορφο και νόστιμο πακέτο. Η εταιρεία Bubbletale, μου έστειλε να δοκιμάσω ένα πεντανόστιμο τσάι και μια συσκευασία με μαλλί της γριάς. Όπως, ήταν αναμενόμενο, καθώς σας το έδειξα στο προφίλ μου στο Instagram τα μηνύματα, από εσάς έπεφταν βροχή και οι μισοί μου λέγατε το πόσο ζηλεύετε και οι άλλοι μισοί, πως είναι το αγαπημένο σας τσάι.


Η αλήθεια είναι, πως λόγω του μπλογκ, μου έρχονται συχνά πακέτα και είναι λίγες οι εταιρείες, που δίνουν σημασία και στην παραμικρή λεπτομέρεια και στο πως να μείνουμε 100% ικανοποιημένοι! Και η εταιρεία Bubbletale Greece, με έκανε να εθιστώ με το πόσο νόστιμα είναι τα προϊόντα της και να διαπιστώσω, πως λίγοι επαγγελματίες ξεχωρίζουν! Ανυπομονώ λοιπόν, να πάω και να δω κι από κοντά την δουλειά, που γίνεται στο Bubbletale, καθώς αν εντυπωσιάστηκα τόσο από τα προϊόντα τους εξ αποστάσεως, σίγουρα θα ξετρελαθώ και κατά την επίσκεψή μου!


Για εμένα λοιπόν, το Bubbletale είναι ο καλύτερος τρόπος, να παρατείνουμε το καλοκαιράκι και αν θέλετε κι εσείς να δοκιμάσετε τα προϊόντα τους, πέρα από τα καταστήματα, μπορείτε να τα βρείτε και στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/BubbletaleGreece/, στο Instagram https://www.instagram.com/bubbletale_greece/?hl=el και στο site τους http://www.bubbletale.gr/. Ευχαριστώ Bubbletale, που μου θύμισες τα παιδικά μου χρόνια και πως δεν θέλω να μεγαλώσω ποτέ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti