H εταιρεία Ag Pharm δίνει στην επιδερμίδα μου την χαμένη της λάμψη!

Φίλοι μου, Πέμπτη σήμερα και για συνεχίσει να είναι όμορφη η εβδομάδα, θα σας μιλήσω για νέα λανσαρίσματα και προϊόντα, που με έχουν ξετρελάνει! Σας έχω χιλιομιλήσει, για την εταιρεία Ag Pharm και τα μοναδικά της προϊόντα, που εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια. Μάλιστα, είναι η πρώτη εταιρεία, που μου έρχεται στο μυαλό να προτείνω στις φίλες μου και όλες είναι 100% ευχαριστημένες!


Η εταιρεία Ag Pharm, λοιπόν δεν σταματά ποτέ να σκέφτεται την γυναίκα και να καινοτομεί με τα μοναδικά της προϊόντα.  Έτσι, μου έστειλε να δοκιμάσω μερικές από τις καινούριες αμπούλες, που έχει βγάλει και έμεινα πάρα μα πάρα πολύ ευχαριστημένη. Οι αμπούλες, που επέλεξα να δοκιμάσω είναι το eye serum, που υπόσχεται ξεκούραστα μάτια, το gojiberry με αντιοξειδωτική δράση και αυτό με την μαστίχα, που προσφέρει αντιγήρανση. Υπάρχει, ακόμα ένα για μικτό λιπαρό δέρμα, που έχω ακούσει, πως είναι φανταστικό! Αυτό, που μου αρέσει πολύ σε αυτές τις αμπούλες είναι, πως μπορείτε να τις έχετε πάντα μαζί σας και μάλιστα με τον δοσομετρητή τους μπορείτε να ελέγξετε την ποσότητα, που θα χρησιμοποιήσετε!


Πέρα από όλα αυτά τα καλούδια όμως, η εταιρεία μου έστειλε και ένα μαγικό γκατζετάκι, που πλέον χρησιμοποιώ συνέχεια. Πρόκειται, για το Derma roller system, που είναι ένα μηχάνημα που προετοιμάζει την επιδερμίδα μας, για να απορροφήσει την κρέμα προσώπου. 'Έχω ακούσει, πολλές γυναίκες, που διαμαρτύρονται, πως η κρέμα προσώπου τους αργεί να απορροφηθεί από την επιδερμίδα τους και αυτό το γκάτζετ, πιστεύω θα τις λύσει τα χέρια!


Αν λοιπόν, είσαι και εσύ από αυτές τις γυναίκες, που κοιμάσαι ελάχιστα και όλη μέρα τρέχεις να τα προλάβεις όλα, βρες τα προϊόντα της εταιρείας Ag Pharm, που ανταποκρίνονται στις δικές σου ανάγκες και όλα τα προβλήματά σου θα λυθούν!


 Τα προϊόντα της εταιρείας, μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/pg/agpharm/photos/?ref=page_internal, στο Instagram https://www.instagram.com/ag_pharm/?hl=el, στο site τους http://agpharm.gr/ και σε πολλά φαρμακεία. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να περνάτε πανέμορφα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti