Η εταιρεία haute acorn μας βοηθάει να είμαστε στυλάτες όλη την ημέρα!

Φίλοι μου, η αλήθεια είναι, πως το τελευταίο διάστημα σας βομβαρδίζω με καινούρια ποστ, όμως όλα είναι για πολύ αγαπημένες εταιρείες, που εκτός από εμένα, τις ξεχωρίζετε και εσείς. Σήμερα, θα σας μιλήσω για το haute acorn, που είναι μία εταιρεία με γούνες και έχει κλέψει την καρδιά πολλών γυναικών, διασήμων και μη!


Στο haute acorn, μπορεί η κάθε γυναίκα να βρει ότι ψάχνει σε φανταστικές τιμές και σε μεγάλη ποικιλία σχεδίων. Δεν είναι τυχαία, η εταιρεία αυτή η εμμονή της Κόνι Μεταξά, που σε όλες της τις εμφανίσεις, φοράει τις δημιουργίες της συγκεκριμένης εταιρείας, από το πρωί μέχρι το βράδυ. Εγώ έχω δει, όλα τους τα σχέδια και έχω μείνει κάτι παραπάνω από εντυπωσιασμένη!


Η εταιρεία λοιπόν, μου έστειλε ένα γούνινο keychain, που εκτός από τα κλειδιά, το χρησιμοποιώ και στις τσάντες και στα πορτοφόλια μου και δίνει στυλ σε κάθε μου βήμα. Φυσικά, έχω ερωτευτεί και τα φανταστικά σκουφάκια της εταιρείας, που φαντάζομαι, πως εκτός από πολύ στυλάτα είναι και πολύ πολύ ζεστά.


Στο haute acorn, όμως μπορείτε να βρείτε και γούνινα υπερτέλεια slides, που ήταν η απόλυτη τάση για την χρονιά, που μας πέρασε, αλλά και για αυτήν που έρχεται. Επίσης, εντυπωσιακούς γούνινους γιακάδες, που μπορείτε να φοράτε μαζί με τα δερμάτινα και τα παλτό σας και εγώ έχω λατρέψει και τις θεϊκές γούνινες τσάντες! Αν λοιπόν, είσαι από αυτές τις γυναίκες, που θες να εντυπωσιάζεις σε κάθε σου βήμα, το haute acorn είναι το μέρος, που πρέπει να επισκεφτείς!


Εγώ έμεινα κάτι παραπάνω από άφωνη και εντυπωσιασμένη, με την μοναδική ποιότητα της εταιρείας haute acorn! Για να βρείτε λοιπόν, τα κομμάτια εκείνα, που θα δώσουν αέρα σε όλες σας τις εμφανίσεις, μπορείτε να βρείτε την εταιρεία haute acorn στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/hauteacorn/, στο Instagram https://www.instagram.com/haute_acorn/ αλλά και στο site τους https://www.hauteacorn.com/. Και να θυμάστε, πως για να έχει μια γυναίκα αυτοπεποίθηση, θα πρέπει να αισθάνεται όμορφα με αυτά που φοράει. Και στο haute acorn θα βρείτε αυτά, ακριβώς τα κομμάτια!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti